تماس با ما
جمعه, 7 ارديبهشت 1403
پیام مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان

پس از دوران شکوهمند دفاع مقدس با مطالعات و اکتشافات جدید در غرب استان خوزستان، منابع هیدروکربوری بزرگی شناسایی شدند که میادین نفتی غرب رودخانه کارون نام گرفتند. برای تولید و راهبری از این مهد جدید نفت ایران، شرکت نفت و گاز اروندان در سال 1383 تاسیس شد.

تولید صیانتی روزانه یک میلیون بشکه نفت خام در سال 1404، تولید و بهره برداری با شاخص 99% استمرار تولید، حرکت به سمت عدم تمرکز و بهینه سازی هزینه های تولید، حداکثر استفاده از امکانات و نیروهای متخصص بخش خصوصی داخلی، رسیدن و حفظ شرایط ایمن و بدون حادثه و بهبود منابع انسانی متخصص از مهمترین استراتژی ها و اهداف کلان شرکت نفت و گاز اروندان است.

تولید از میادین مشترک از اولویت های مهم وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران است و وجود بیش از 60% میادین نفتی مشترک در خشکی، با کشور همسایه عراق در حوزه فعالیت شرکت اروندان اهمیت ویژه ای به این شرکت بخشیده، به نحوی که از این میادین مشترک می بایست بیش از 7 میلیارد بشکه نفت برداشت گردد.

میادین نفتی تحت مدیریت این شرکت دارای گستردگی قابل ملاحظه ای از نظر ابعاد، خصوصیات مخزنی و پیچیدگی های فنی تولیدی است. این میادین شامل میادین مشترک با کشور عراق شامل آزادگان، یادآوران، یاران، سهراب، اروند و خرمشهر و میادین مستقل شامل دارخوین، جفیر، بندکرخه، سوسنگرد، سپهر، امید و مشتاق می باشند. 

شرکت جوان نفت و گاز اروندان در کنار رسالت اصلی خود که تولید صیانتی و بهره برداری صحیح از میادین غرب رودخانه کارون است، همجواری مسالمت آمیز صنعت نفت با محیط زیست و توجه به مسئولیت های اجتماعی به ویژه در قبال مردم خونگرم و مجاورین تاسیسات خود را به عنوان ماموریت و سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است.

ما بر این باوریم که با تکیه بر نیروی انسانی متعهد و کارآمد و استفاده حداکثری از توان سازندگان و پیمانکاران داخلی، توسعه روزافزون و بالندگی صنعت نفت و در پی آن توسعه و آبادانی کشور عزیزمان ایران کاملا دست یافتنی است.

عبدالله عذاری اهوازی


پیوندهای مرتبط

شبکه های اجتماعی

تماس با ما
دفتر خرمشهر
شهرستان خرمشهر بلوار آيت الله خامنه اي نبش ناصر خسرو
تلفن: 6-32268300-061
روابط عمومی: 32121300-061
 
دفتر تهران
خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) ساختمان مرکزی هفتم، کوچه پنجم
تلفن: 88724246-021

6.0.9.0
گروه دورانV6.0.9.0