Contact us
Sunday, September 8, 2024
  • Date : Tue Jul 23, 2024
  • news code : 15707
خرید قطعات یدكی سیستم كنترل لرزش Safety Monitoring System " Bruel & Kjaer" شماره 1403/725 م م

 

آگهي عمومي ارزيابي کيفي مناقصه گران -  مناقصه عمومی يک مرحله ای شماره 1403/725 م م
خريد قطعات يدکی سيستم کنترل لرزش  Safety Monitoring " Bruel & Kjaer"
با شماره فراخوان 2003093567000021


شركت نفت و گاز اروندان (خریدار) در نظر دارد خريد کالای موضوع فوق را از طريق شركت هاي تامین کننده داخلی واجد صلاحيت تأمين نمايد. بدين وسيله از كليه شركت هايي كه داراي شرايط ذيل مي باشند دعوت مي گردد اسناد و مدارك خود را بر اساس استعلام ارزيابي کيفي، براي ارزيابي و تعيين صلاحيت به اين امور ارسال نمايند:
الف- موضوع مناقصه عبارت است از خرید قطعا یدکی سیستم کنترل لرزش  Safety Monitoring System " Bruel & Kjaer"  
ب- مدت اجراي قرارداد از تاريخ شروع بكار: 8 ماه
ج- برآورد مبلغ كل مناقصه به مبلغ 618.834 (ششصد و هجده هزار و هشتصد و سي و چهار) يورو و مبلغ تضمين ارزي به ميزان 30.942 (سي هزار و نهصد و چهل و دو) يورو مورد نیاز است
. مبناي محاسبات آن مطابق دستورالعمل شماره 74614-1402 مورخ 19/02/1402 معاونت محترم وزير درامور مهندسي، پژوهش و فناوري وزارت نفت، به نرخ تسعير خريد حواله هاي ارزي مندرج در سامانه معاملات الكترونيكي ارز، ETS مورخ 03/04/1403 كه نرخ خريد حواله يورو به مبلغ 455.313 (چهارصد و پنجاه و پنج هزار و سيصد و سيزده) ريال میباشد. براين اساس طبق تبصره ذيل ماده 9 آئين نامه تضمين معاملات دولتي , موضوع تصويبنامه شماره 123402/ت 50659 هـ مورخ 1394/09/22، مناقصه گران ميتوانند مابه ازاي ضمانتنامه ارزي، ضمانتنامه ريالي مطابق دستورالعمل فوق الذكر با نرخ تسعير ارز روز  اخذ ضمانتنامه تبديل و ارائه نمايند.

د- معیارهای ارزیابی کیفی:
1.توان مالی
2.ارزیابی مشتریان قبلی و حسن شهرت
3.استانداردهای تولید
4.داشتن تجربه و دانش در زمینه مورد نظر
5.تضمین کیفیت خدمات و محصولات
6.حسن سابقه

هـ: کلیه مراحل  برگزاری فراخوان ارزیابی کیفی از دریافت و تحویل اسناد استعلام ارزیابی کیفی تا ارسال دعوتنامه جهت سایر مراحل مناقصه، از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت) ستاد( به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار فراخوان در سامانه تاریخ 1403/05/02 می باشد. اطلاعات و اسناد مناقصه عمومی پس از برگزاری فرآیند ارزیابی کیفی و ارسال دعوتنامه از طریق سامانه ستاد به مناقصه گران ارسال خواهد شد

و: با توجه عدم به وجود مشابه داخلي ، خريد كالاي اصلی  مد نظر خريدار ميباشد، لذا فقط  تامین کنندگان در مناقصه فوق شركت نمايند.

بديهي است انتشار اين آگهي صرفاً به منظور شناسايي و ارزيابي متقاضيان طبق قانون برگزاري مناقصات بوده و ارسال اسناد و مدارك فوق الذكر هيچگونه حقي براي متقاضيان در مقابل اين شركت ايجاد نمي کند. ضمناً هزينه درج آگهي بعهده برنده مناقصه است. متقاضيان در صورت داشتن هرگونه سوالي مي توانند با شماره تلفن هاي ذیل تماس بگيرند.

تلفن تدارکات و امور کالا : 06132123087
نمابر تدارکات و امور کالا : 06132123804
تلفن دفتر هماهنگي تهران: 02188901050
آدرس وب سایت: AOGC.IR
پست الکترونیکی: AOGC.KALA@AOGC.IR
روابط عمومي شركت نفت و گاز اروندان

چاپ نوبت اول روزنامه سراسري همشهري  1403/05/02

چاپ نوبت دوم روزنامه سراسري همشهري  1403/05/09

Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    6.0.9.0
    V6.0.9.0