Contact us
Tuesday, April 30, 2024
  • Date : Wed Aug 28, 2019
در مراسم تجلیل از برترین های صدا و سیمای خوزستان صورت گرفت؛
تقدیر مدیرعامل شركت نفت و گاز اروندان از مهندس رحیمی مدیركل صدا و سیمای مركز خوزستان

آیین تجلیل از برگزیدگان صداوسیمای استان خوزستان در جشنواره تولیدات مراکز استان ها با حضور مهندس رحیمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان، مهندس جهانگیر پورهنگ مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان و مدیران ارشد دستگاه های مختلف استان خوزستان و نمایندگان محترم اهواز در مجلس شورای اسلامی در سالن باشگاه فرهنگی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برگزار شد.

در این مراسم با تجلیل از برگزیدگان صداوسیمای استان خوزستان در جشنواره تولیدات مراکز استان ها از تله فیلم سینمایی «ترانه آتش» نیز رونمایی شد. 

در ادامه مهندس جهانگیر پورهنگ مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان با اشاره به عملکرد بارز صدا و سیمای مرکز خوزستان در حوزه های مختلف بخصوص در بحران سیلاب اخیر بیان داشت: صنعت نفت همواره در کنار رسانه ملی بوده و امیدوارم با همکاری یکدیگر بیش از گذشته بتوان تلاش های شبانه روزی و خدمات و دستاوردهای عظیم متخصصان صنعت نفت خوزستان را به اطلاع مردم رساند.

ایشان در بخش های بعدی برنامه با اهداء لوحی از مهندس رحیمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان به خاطر کسب رتبه برتر برترین ها در بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان ها تقدیر به عمل آورد.

Average :  4.00 |  Submitted :  1

Tags

    6.0.9.0
    V6.0.9.0