Contact us
Tuesday, April 30, 2024
  • Date : Thu Apr 05, 2018
دیدار نوروزی مدیرعامل شركت نفت و گاز اروندان با مدیران و كاركنان این شركت

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، مهندس سلطان کمالی روز چهارشنبه مورخ ۱۵ فروردین ماه طی مراسمی با مدیران، رؤسا و کارکنان این شرکت به مناسبت آغاز سال نو دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، مهندس کمالی ضمن تبریک سال نو، از زحمات کلیه کارکنان این شرکت در سالی که گذشت تقدیر کرد و سال ۱۳۹۶ را از نظر تحقق اهداف تولیدی و توسعه ای سالی خوب و موفق برای شرکت نفت و گاز اروندان دانست و افزود با توجه به شاخص های بارز شرکت اروندان در حوزه فنی، عملیاتی، منابع انسانی و همچنین رعایت قوانین و سلامت محیط کار امید است با برنامه ریزی دقیق و عزمی جزم وارد سال کاری جدید شویم.

ایشان اظهار داشت، در سال گذشته با راه اندازی کامل واحد بهره برداری و نمک زدایی غرب کارون تولید حداقل ۱۵۰هزار بشکه در روز از میادین مشترک غرب کارون تضمین گردید و در سال جدید بحث مهم واگذاری فعالیت های سطح الارضی میدان نفتی آزادگان شمالی در قالب قراردادهای جدید نفتی به بخش خصوصی از اولین اقدامات و اولویت های کاری خواهد بود.

وی در ادامه  خاطر نشان ساخت، ارتقا عملکرد مثبت در زمینه تولید نیازمند پشتیبانی و تقویت دو بعد منابع انسانی و تدارکات و امور کالاست که شرکت نفت و گاز اروندان در حوزه منابع انسانی افزایش عوامل انگیزشی جهت رضایتمندی شغلی و توانمند سازی کارکنان از طریق آموزش جهت نگهداری از تاسیسات را در دستور کاری خود قرار داده و در بعد تدارکات و امور کالا اقدامات و برنامه های خوبی در حال انجام است.

در پایان، مهندس کمالی یاد همکارانی که به هر نحوی در سال پیشرو همراه مجموعه شرکت نفت و گاز اروندان نیستند را گرامی داشته و از خداوند منان برای سایر مدیران و کارکنان سالی توام با موفقیت در رسیدن به اهداف و انجام مسئولیت های محوله این شرکت خواستار شد.
Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    6.0.9.0
    V6.0.9.0