تماس با ما
پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۹/۰۷ 
  • کد خبر : ۶۶۳۲
فراخوان عمومی استعلام نصب سامانه حفاظت الكترونیك ساختمان شماره 2 خرمشهر

فراخوان عمومي استعلام
نصب سامانه حفاظت الکترونیک ساختمان شماره 2 خرمشهر

شركت نفت و گاز اروندان (کارفرما) در نظر دارد خدمات موضوع فوق را از طريق شركت‌هاي واجد صلاحيت داخلی (پیمانکار) تامین نمايد. بدين وسيله از كليه شركت‌هايي كه داراي شرايط ذيل مي‌باشند دعوت مي‌گردد اسناد، مدارك و پیشنهادات خود را بر اساس اسناد استعلام به اين امور ارسال نمايند:

الف- موضوع استعلام عبارت است از: نصب سامانه حفاظت الکترونیک ساختمان شماره 2 خرمشهر

ب- برآورد مالي استعلام: برآورد مالي استعلام مبلغ 3،211،000،000 (سه میلیارد و دویست و یازده میلیون) ریال بعلاوه 18،900 (هجده هزار و نهصد) یورو مي باشد.

ج- مدت اجراي قرارداد: 12 ماه

د- شرايط الزامي براي ورود به مرحله ارزيابي كيفي (در صورت عدم دارا بودن و يا عدم ارائه هر كدام از موارد ذيل، ارزيابي كيفي آن شركت انجام نخواهد شد.):
•داشتن تأییدیه فنی و امنیتی پیمانکاران از سازمان حراست شرکت ملی نفت ایران

ز- معیارهای ارزیابی کیفی:
1)تجربه و دانش در زمینه مورد نظر
2)حسن سابقه در کارهای قبلی
3)توان مالی

متقاضیان می‌توانند از تاریخ درج آگهی نوبت اول و حداکثر تا مدت 5 روز از تاریخ درج آگهی نوبت دوم، همراه با نامه درخواست که موضوع استعلام در آن قید شده باشد با معرفی نماینده، برای دریافت اسناد استعلام به امور حقوقی و قراردادها در دفتر مرکزی شرکت نفت و گاز اروندان در خرمشهر به نشانی بلوار آیت الله خامنه‌ای، نبش ناصر خسرو و یا دفتر هماهنگی وی در تهران به نشانی خيابان خالد اسلامبولي، خيابان پنجم، پلاك 20، طبقه دوم جنوبي، اتاق 209 مراجعه نمایند.
متقاضیان شرکت در استعلام باید بر اساس دستورالعمل و شرایط استعلام (مندرج در اسناد استعلام) مدارک و مستندات مورد نیاز و پیشنهادات خود را حداکثر ظرف مدت دو هفته از آخرین مهلت دریافت اسناد به این شرکت تحویل دهند.
بديهي است انتشار اين آگهي صرفاً به منظور شناسايي و ارزيابي متقاضيان بوده و ارسال اسناد و مدارك فوق الذكر هيچگونه حقي براي متقاضيان در مقابل اين شركت ايجاد نمي‌کند. ضمناً هزينه درج آگهي بعهده برنده استعلام است. متقاضيان در صورت داشتن هرگونه سوالي مي توانند با شماره تلفن هاي 32121612 -061 و 32121611-061 تماس حاصل نمایند.
آدرس وب سایت: www.AOGC.ir
                                

روابط عمومي شركت نفت و گاز اروندان


چاپ نوبت اول روزنامه سراسري ستاره صبح  1401/09/07

چاپ نوبت دوم روزنامه سراسري ستاره صبح 1401/09/13

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.0.9.0
    V6.0.9.0