تماس با ما
جمعه, 10 فروردين 1403
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۳/۰۸ 
برگزاری اردوی تفریحی خانوادگی به مناسبت گرامیداشت هفته جمعیت در شركت نفت و گاز اروندان
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، اردوی تفریحی خانوادگی با حضور خانواده کارکنان و با شعار «سهم من از جوانی ایران»، در روستای گردشگری ابوالعباس باغملک برگزار شد.

  در این اردو نشست های صمیمانه با موضوع آشنایی با قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و مسابقات ورزشی و مفرحی همچون طناب کشی و دارت برگزار شد و به نفرات برتر   جوایزی اهدا گردید.

سیده ام البنین حسینی مشاور مدیرعامل در امور زنان و خانواده این شرکت ضمن اشاره به اهمیت و ضرورت پرداختن به موضوع افزایش جمعیت گفت: همانطور که مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با نمایندگان مجلس همچون گذشته درباره مسئله «ازدواج جوانان و راه‌های تسهیل آن» و «فرزندآوری و جلوگیری از حرکت کشور به‌سمت پیری جمعیت» تذکر دادند، مسئولین مربوطه باید با برنامه ریزی دقیق و فرهنگ سازی این مشکل را برطرف کنند.

وی افزود: یکی از خطرات و معضلات کنونی در جامعه امروزی کشور مسئله‌ جمعیت است.طبق آمار نرخ رشد جمعیت ایران ۰.۷ درصد است و با ادامه این روند در ۱۴۲۰ به صفر می‌رسد و بجایی خواهیم رسید که تبعات گسترده اجتماعی،اقتصادی، سیاسی و امنیتی آن به سادگی قابل جبران نیست و احیای جمعیتی طبق نظر کارشناسان به ۱۵۰ سال زمان نیاز دارد.

خانم حسینی در ادامه عنوان کرد: در طول این برنامه تفریحی که با هدف ترغیب و حمایت از فرزندآوری برگزار شد، نشست های صمیمانه ای با خانواده کارکنان برگزار شد و پیرامون وضعیت نرخ رشد جمعیت ایران، عواقب ادامه این روند و مفاد قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت صحبت شد.

وی در پایان اظهار داشت: سعی داریم با آگاه سازی، ترغیب و حمایت از ازدواج و فرزند آوری و همچنین اجرای صحیح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در مسیر پیشگیری از وقوع بحران جمعیتی حرکت کنیم و ان شاالله سهم خود را در جوانی ایران عزیز ادا کنیم.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.0.9.0
    V6.0.9.0