تماس با ما
جمعه, 10 فروردين 1403
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۳/۰۵ 
برگزاری اولین اردوی راهیان پیشرفت در شركت نفت و گاز اروندان
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، با هدف ارتقاء سطح آگاهی مدیران شرکت های دانش بنیان و نخبگان دانشگاهی از پیشرفت های صنعت نفت و شرکت نفت و گاز اروندان چهارشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۲) با همکاری اداره روابط عمومی و پژوهش و توسعه اولین اردوی راهیان پیشرفت در این شرکت برگزار شد.


عیسی نویری رئیس پژوهش و توسعه این شرکت در حاشیه بازدید مدیران عامل شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری خوزستان از تاسیسات نفتی شرکت نفت و گاز اروندان گفت: در راستای توافقات و تفاهم نامه های صورت گرفته فی مابین این شرکت و پارک علم و فناوری خوزستان، یکی از مهمترین فعالیت‌های ما شناسایی استعداد‌ها و ظرفیت های شرکت های دانش بنیان و تولیدکنندگان مستقر در استان، جهت رفع نیازها و چالش های شرکت است.

وی حمایت از نخبگان، مخترعان و شرکت‌های دانش بنیان را از اولویت اصلی شرکت نفت و گاز اروندان عنوان کرد و اظهار داشت: بسیاری از شرکت های دانش بنیان با زیست بوم فناوری در استان آشنا هستند، اما نیازهای صنعت نفت را به شکل ملموس درک نکرده و از چالش های پیشه روی این صنعت اطلاع ندارند. ما در قالب بازدیدها و نشست های راهیان پیشرفت این گروه از نخبگان را با فضای کاری صنعت نفت، چالش ها و نیازهای آن آشنا خواهیم کرد.

گفتنی است در این دیدار علمی مدیران عامل ۱۳ شرکت مستقر در پارک علم و فناوری خوزستان از تاسیسات تلمبه خانه غرب کارون و کارخانه بهره برداری و نمکزدایی غرب کارون بازدید کرده و طی توضیحاتی توسط مدیران و روسای این مناطق شناختی نسبت به آخرین اقدامات، دستاوردها و موفقیتهای کسب شده در امر تولید و ساخت کالا و تجهیزات داخلی آشنا شدند.

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.0.9.0
    V6.0.9.0