تماس با ما
سه‌شنبه, 4 ارديبهشت 1403
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۲/۳۰ 
سرپرست تدارکات و امور کالا شرکت نفت و گاز اروندان خبرداد:
افزایش 228 درصدی ارزش قراردادهای تامین كالا از شركت های داخلی
سرپرست تدارکات و امور کالا شرکت نفت و گاز اروندان، گفت: اعتبار تخصیص یافته برای تامین کالا از شرکت های داخلی در سال 1401 حدود 228 درصد افزایش یافته است.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، عبداله رفیع امروز(شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲)، در چهارمین روز نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران، در مصاحبه با اصحاب رسانه با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص حمایت از ساخت داخل، اظهار کرد: در راستای عمل به قانون بهره گیری از تولید و خدمات کشور، در میزان و تعداد ارجاع کار به شرکت های بومی و دانش بنیان در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰ حدود ۵۴ درصد رشد داشتیم.

رفیع عنوان کرد: در سال ۱۴۰۱، از مجموع ۱۲۴۰ میلیارد ریال بودجه خرید کالای شرکت نفت و گاز اروندان، اعتباری بالغ بر ۹۲۵ میلیارد ریال به خرید از شرکت های داخلی اختصاص یافت، که رشدی  ۲۲۸ درصد را نسبت به سال 1400 در این زمینه شاهد بودیم.

وی تاکید کرد: هرچه جوانان و شرکت های داخلی توانمندتری داشته باشیم آینده بهتری پیش روی نخبگان و صنعت خواهد بود.

رفیع به تعداد قرارداد های منعقد شده در سال ۱۴۰۱ با شرکت های دانش بنیان، اشاره کرد و گفت:این  قراداد ها در ۱۴۰۰ یازده مورد بوده که در ۱۴۰۱ به ۲۰ مورد افزایش پیدا کرده است.

سرپرست تدارکات و امور کالا شرکت نفت و گاز اروندان، ادامه داد: میزان اعتبار تخصیصی به قرارداد با شرکت های دانش بنیان نیز حدود ۲۷۷ درصد رشد داشته، و به ارزش ۷۸۹ میلیارد ریال رسیده است.

وی افزود: در حال حاضر ۴۱ تقاضا مربوط به ساخت و تولید اقلام راهبردی و با اهمیت به ارزش ۵۸۱ میلیارد ریال در دست ارزیابی است.

رفیع تصریح کرد: این پیشرفت ها محقق نشده مگر با تلاش همکاران و حمایت مدیریت شرکت که ارتباط نزدیکی با دانش بنیان ها به ویژه شرکت های بومی و داخلی دارند.

سرپرست تدارکات و امور کالا شرکت نفت و گاز اروندان، با بیان اینکه تلاش مدیران شرکت در راستای تحقق شعار سال است، گفت: تحقق رشد تولید از طریق توان داخلی، سبب می شود شرکت های داخلی و دانش بنیان به عنوان پشتوانه های این صنعت تقویت شوند، که این مهم اهداف سازمانی را همسو با راهبردهای ملی محقق می سازد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.0.9.0
    V6.0.9.0