تماس با ما
جمعه, 7 ارديبهشت 1403
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۲/۳۰ 
مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان عنوان کرد:
۵۲۴ میلیارد تومان قرارداد با شركت های دانش بنیان بسته شد
مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان گفت: در سال ۱۴۰۰ مجموع قراداد های ما با شرکت های دانش بنیان ۴۹ میلیارد بود که اکنون به ۵۲۴ میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، امروز(شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲) در چهارمین روز نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران، عبدالله عذاری اهوازی  در گفتگو با استودیو اقتصاد دانش بنیان با اشاره به تصویب موضوع حمایت از شرکت های دانش بنیان و فناور محور، اظهار کرد: در بحث فناوری و دانش بنیان دو مصوبه داریم که در هیئت وزیران در حمایت از شرکت های دانش بنیان به تصویب رسیده است.

وی افزود: در سال ۱۴۰۰ در بحث ساخت داخل ۲۸ میلیارد تومان قراداد بستیم که در سال ۱۴۰۱ این رقم به ۹۳ میلیارد تومان رسید.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان ادامه داد: در مناقصاتی که بر اساس تبصره یک ماده ۱۶ قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان است سال ۱۴۰۰ حدود ۱۴ میلیارد تومان و در سال ۱۴۰۱ به ۲۵۸ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

عذاری اهوازی تاکید کرد: در بحث تولید بار اول بند یک ماده ۲۹ سال ۱۴۰۰ حدود ۷ میلیارد تومان و در ۱۴۰۱ و ۲ ماهه نخست ۱۴۰۲ بیش از ۱۴۷ میلیارد تومان قرارداد بسته شده است.

وی تصریح کرد: در سال ۱۴۰۰ مجموع قراداد های ما با شرکت های دانش بنیان ۴۹ میلیارد بوده و اکنون به ۵۲۴ میلیارد تومان رسیده است.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان ادامه داد: این موضوع میسر نمی شد مگر با برنامه ریزی دقیق و توجه ویژه ای که شرکت ملی نفت ایران به شرکت های دانش بنیان ها داشته است.

عذاری اهوازی با تاکید بر لزوم حمایت از شرکت های دانش بنیان، گفت: شرکت های دانش بنیان به ویژه شرکت های کوچک نیاز به حمایت دارند چرا که توان مالی ورود به پروژه های بزرگ را ندارند.

وی افزود: در چاه شماره ۵۰ به یک شرکت دانش بنیان میدان دادیم که  توانستند در رفع مانع آسفالتینگ موفق عمل کنند. و این موفقیت نتیجه اعتماد و فرصت دادن به مهندسان جوان ایرانی است.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان درباره نحوه شناسایی شرکت های دانش بنیان گفت: از طریق نمایشگاه ها و مراجعه حضوری با شرکت های دانش بنیان آشنا می شویم و همچنین پارک های علم و فناوری مستقر در استان ها نیز یکی دیگر از راه های ارتباطی ما با شرکت های دانش بنیان هستند و به نحوی پل ارتباطی ما و این شرکت ها محسوب می شوند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.0.9.0
    V6.0.9.0