تماس با ما
جمعه, 31 فروردين 1403
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۹/۰۳ 
تقدیر شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خرمشهر از مدیرعامل شركت نفت و گاز اروندان
در سومین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر دفاع مقدس از زحمات مهندس عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان تقدیر به عمل آمد.

به گزارشی روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، چهارشنبه (۲ آذر ۱۴۰۱)  سومین نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خرمشهر در سالن جلسات فرمانداری این شهر با حضور مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان ،مدیر کل بنیاد حفظ اثار دفاع مقدس خوزستان، فرماندار خرمشهر، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، امام جمعه و دیگر مسئولین خرمشهر برگزار شد.

سردار عبدالرضا مرادحاجتی در ابتدای این نشست با تبریک هفته بسیج با اشاره به اینکه خرمشهر می‌تواند پایتخت گردشگری جنگ باشد، گفت: خرمشهر سرشار از ظرفیت و بسترهای مناسب برای تولید محتوای حوزه دفاع مقدس است.

وی در ادامه این نشست به اهمیت نقش خرمشهر در دوران دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: اگر همچون دوران دفاع مقدس بتوانیم با عزم و مدیریت انقلابی و جهادی با مسائل و مشکلات برخورد کنیم، می توانیم بر خیلی از معضلات امروز فائق آییم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس استان خوزستان در این خصوص شرکت نفت و گاز اروندان را شایسته تقدیر دانست و افزود: از زحمات و توجه مهندس عذاری اهوازی مدیرعامل و همچنین همکاران ایشان در مجموعه روابط عمومی و پایگاه مقاومت بسیج این شرکت که همواره کمک حال همکاران ما در حفظ آثار دفاع مقدس و موزه خرمشهر  که گنجینه ای از خاطرات ۸سال دفاع مقدس و رشادتهای مردم و شهدای ایران عزیز است و هر ساله پذیرای صدها نفر از بازدید کنندگان می باشد، تشکر و قدردانی می نمایم

سردار مرادحاجتی موزه دفاع مقدس خرمشهر را شناسنامه فرهنگی و هویتی این شهر دانست و متذکر شد: اساس موزه هم از نظر ساختمانی و هم محتوایی نیاز به تغییرات اساسی دارد چرا که این مرکز فرهنگی، اولین مکان برای نمایش آثار و اسناد جنگ در کشور بوده که پر بازدیدترین موزه نیز محسوب می شود.

وی افزود: در خصوص چاپ کتاب و ثبت تاریخ شفاهی رزمندگان خرمشهر و بسترسازی مناسب برای گردشگری جنگ و میزبانی شایسته از کاروان های راهیان نور نیز نیاز به یک وحدت و همت جهادی داریم تا بتوانیم اندوخته های ارزشمند این شهر مقاوم را به دست نسل های امروز و فردا بسپاریم.

در انتهای این نشست طی آیینی  با اهدای لوح از زحمات و تلاشهای مهندس عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان تقدیر و تشکر به عمل آورده شد.

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.0.9.0
    V6.0.9.0