تماس با ما
جمعه, 10 فروردين 1403
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۹/۰۳ 
به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج صورت پذیرفت؛
برگزاری آیین گرامیداشت هفته بسیج و تقدیر از بسیجیان فعال در حادثه متروپل و اربعین حسینی در شركت نفت و گاز اروندان
طی آئینی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج از بسیجیان فعال شرکت نفت و گاز اروندان در حادثه متروپل و اربعین حسینی تقدیر و تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج طی آیینی از بسیجیان فعال در حادثه متروپل و اربعین حسینی، چهارشنبه (2 آذر 1401) در ساختمان شماره 2 شرکت اروندان با حضور مهندس عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان ، سردار عبدالرضا مراد حاجتی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، سرهنگ پاسدار محمد لویمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر و جمعی از مدیران ارشد و بسیجیان شرکت اروندان تقدیر  بعمل آمد.

در این مراسم مهندس عذاری اهوازی ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج همیشه در عرصه های جهادی و کمک رسانی در زمینه های مختلف در کشور پیشگام است.


مدیرعامل شرکت اروندان گفت: بسیجی یک فرهنگ و یک ارزش است و افرادی که در راه این انقلاب و کمک به مردم و مملکت سعی و تلاش می کنند، قطعا دارای روحیه بسیجی هستند.


وی با بیان اینکه در عصر حساس و سرنوشت ساز کنونی باید بتوانیم دوست و دشمن را بشناسیم، گفت: روزی شهیدان در این سرزمین رشادت ها و جان فشانی زیادی کردند و در عصر کنونی ما جا پای قدم های شهیدانی می گذاریم که از جان و مال خود گذشتند و خود را فدای آرامش و آزادی این سرزمین کردند، و بر ما واجب است که شهدا را فراموش نکنیم.


در ادامه مراسم سردار مراد حاجتی ضمن تبریک هفته بسیج ، از مدیرعامل شرکت اروندان که با بسیج نیروهای تحت امرخود در حادثه متروپل و خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی سنگ تمام گذاشتند، تقدیر و تشکر کرد.


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان افزود: اگر ظاهر و باطن  خوب و قوی داشته باشیم و در مقابل دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی تابعیت ولایت را داشته باشیم، قطعا پیروز خواهیم بود.


سردار مراد حاجتی گفت: اگر همه دنیای غرب بخواهند در مقابل خدمه دستگاه اباعبدالله الحسین(ع) در شرکت اروندان بایستند، قدرت و توان مقابله را ندارند. چرا که دلی که با حسین است هیچ وقت شکستنی نیست.


گفتنی است در پایان این مراسم از بسیجیان و افرادی که در حادثه متروپل و اربعین حسین حضور جهادی و فعال داشتند، با اهدا لوح تقدیر و تشکر شد.

 

 

 

 

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.0.9.0
    V6.0.9.0