تماس با ما
پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۸/۲۹ 
برگزاری صبحگاه مشترك بسیجیان حوزه شهیدتندگویان با حضور مدیرعامل شركت نفت و گاز اروندان
به مناسبت هفته بسیج صبحگاه مشترک بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان ؛ صبحگاه مشترک بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان (وزارت نفت-جنوب) یکشنبه (29 آبان 1401) با حضور مهندس عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان،سردار شاهوارپور فرمانده سپاه استان خوزستان ، سردار نعمت الله باقری جانشین فرماندهی سپاه و سرهنگ حسن باقری فرمانده بسیج شهید تندگویان وزارت نفت جنوب و جمعی از برادران و خواهران بسیجی صنعت نفت در میدان صبحگاه حوزه شهید تندگویان برگزار گردید.

در اين مراسم سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان با اشاره به رشادت‌های بسيجيان در ۸ سال دفاع مقدس گفت: آمار شهدا، جانبازان و رزمندگان بسيجی نشان‌دهنده حضور گسترده آنها در دفاع از كشور است و علاوه بر آن در حوزه‌های ديگر از جمله محروميت‌زدايی، اقتصاد مقاومتی، خدمت صادقانه و بي‌منت به مردم، نقش بی‌بديلی را ايفا می‌كنند.

وی افزود: ولايتمداری بسيجيان شاخصی‌است که باعث شده هيچگاه دچار ياس و نااميدی نشوند و در مأموريت‌های مختلفی كه به آنها محول می‌شود همواره موفق و سربلند باشند.

همچنین سرهنگ باقری فرمانده بسیج شهید تندگویان در سُخنانی ، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره ۲۳ هزار شهید استان خوزستان اذعان کرد: نیروهای بسیجی این حوزه با تمام توان در میدانهای جهادی ، امدادی ، نظامی و فرهنگی هستند و در مسائل اخیر که شاهد بروز فتنه و اغتشاش عده ای فریب خورده و مُزدور در کشور هستیم آماده هرگونه جان فدایی و ایستادگی در برابر هجمه های خارجی و داخلی هستیم و پای انقلاب و رهبری تا آخر خواهیم بود.

در پایان این مراسم از بسیجیان نمونه بسیج شهید تندگویان وزارت نفت جنوب تقدیر و تشکر بعمل آمد و اقای حمید تمیر از شرکت نفت و گاز اروندان به عنوان بسیجی نمونه این شرکت معرفی شد.

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.0.9.0
    V6.0.9.0