تماس با ما
جمعه, 10 فروردين 1403
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۸/۲۵ 
حضور مدیرعامل شركت نفت و گاز اروندان در میز خدمت شهرستان سوسنگرد
 به مناسبت ۲۶ آبان ماه سالروز آزادسازی حصر سوسنگرد میز خدمت در مسجد امام علی(ع) سوسنگرد برگزار شد که هدف از برپایی آن، بررسی و حل مشکلات مردم و پاسخ‌گویی مسئولان بدون واسطه با اهالی این شهرستان بوده است.


به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، میز خدمت با حضور آیت الله موسوی فرد امام جمعه اهواز و نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، مهندس عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت اروندان و جمعی از مسولین و مدیران کل استانی سه شنبه (۲۴ آبان ۱۴۰۱) در  مسجد امام علی (ع) شهرستان سوسنگرد با هدف پاسخ‌گویی و پیگیری مطالبه‌های اقشار مختلف مردم از سوی مسئولان به صورت حضوری و به منظور تقویت ارتباط مسئولین با مردم برگزار شد.

 مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان که بیشترین مراجعات این مراسم را به خود اختصاص داده بود در خصوص برگزاری این برنامه گفت: ارتباط چهره به چهره و بی واسطه مردم با مسئولان یکی از موضوعاتی است که بارها از سوی مقام معظم رهبری تاکید شده است و معتقدم ضرورت اجرای آن در جهت رفع مشکلات و کاهش آلام ‌مردم نقش بسزایی خواهد داشت.

عبدالله عذاری اهوازی اظهار داشت: با تشکیل میز خدمت، خادمین مردم بیشتر در جریان مشکلات و دغدغه های آنان در سطوح مختلف قرار می گیرند و می توانند با استفاده از فرصت مغتنمی که فراهم شده رسیدگی به مشکلات و پاسخگویی به مطالبات مردمی را در اولویت کاری خود قرار دهند و دستورات لازم پیگیری را در اسرع وقت صادر نمایند.

وی در حاشیه این مراسم به خبرنگار واحد خبر استان خوزستان گفت: با تلاش های مهندس اوجی وزیر محترم نفت و دکتر خجسته مهر مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران با امضای قرارداد توسعه و بهره برداری از میدان مشترک نفتی سهراب که در مجاورت با میدان نفتی غرب کارون است یکی از پروژه بزرگ‌ ملی دولت سیزدهم رغم خورده است و قطعا با شروع بکار آن فرصت بسیار خوبی برای جذب افراد بومی ساکن در مناطق دشت آزادگان را فراهم خواهد کرد.

 وی در ادامه با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت و جذب حدود ۶ هزار نفر در آینده ای نزدیک افزود ؛ این آزمون اولین آزمون استخدامی وزارت نفت بعد از گذشت حدود ۹ سال است که در این دولت محقق خواهد شد و امیدواریم با جذب و بکارگیری افراد جوایای کار تحصیل کرده و بومی استان خوزستان ضمن حل مشکل کمبود نیروی کار در این وزارت خانه، بتوانیم نسبت به کاهش سطح بیکاری کشور و مخصوصا استان خوزستان و شهرهای حوزه نفتی موجب رضایت مندی مردم عزیزمان شویم.

وی در پایان این گفتگو گفت: ما در شرکت نفت و گاز اروندان علاوه بر مسئولیت خطیر تولید نفت و گاز، در حوزه عمل به اجرای مسولیت های اجتماعی همیشه در کنار مردم و مسولین استانی و شهری هستیم و ارتباط بسیار خوبی برقرار کرده ایم و خود را نه در زبان بلکه در عمل خادم مردم می دانیم.

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.0.9.0
    V6.0.9.0