تماس با ما
جمعه, 10 فروردين 1403
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۸/۲۵ 
رئیس حراست شرکت نفت و گاز اروندان:
سامانه بارنامه الكترونیكی در شركت نفت و گاز اروندان راه‌اندازی شد
رئیس حراست شرکت نفت و گاز اروندان اعلام کرد که سامانه بارنامه الکترونیکی با هم‌افزایی و همکاری اداره حراست و مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات برای نخستین‌ بار در این شرکت طراحی، نصب و راه‌اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، مصطفی سواری  روز سه شنبه (24 آبان 1401) درباره سامانه بارنامه الکترونیکی گفت: این بستر به پیشنهاد و پیگیری مستمر مدیرعامل محترم و  اداره حراست و با تلاش و کوشش همکاران ما در این اداره طراحی و توسط واحد فناوری و ارتباطات بارگزاری شده است و هم‌اکنون به‌طور کاربردی مورد استفاده قرار میگیرد.

وی با بیان اینکه تا پیش از این بارنامه‌ها به‌صورت سُنتی و کاغذی صادر می‌شد که معایبی متوجه آن بود، گفت: از مزیت‌های سامانه الکترونیکی، پایش کالا از مبدا تا مقصد، وحدت رویه و رعایت اصول حفاظتی،تسهیل و تسریع در ورود و خروج کالا در مناطق عملیاتی و ستادی می باشد.

رئیس حراست شرکت نفت و گاز اروندان، تهیه این سامانه را در سطح شرکت ملی نفت ایران، کم‌نظیر دانست و افزود: در دسترس بودن به لحظه اسناد و بارنامه‌ها،حذف روزانه کاغذ و کاهش هزینه‌های بایگانی از دیگر مزیت‌های این برنامه به‌شمار می‌آید.

سواری اهتمام مدیرعامل شرکت اروندان در این زمینه را مهم و در شتاب‌بخشی در تحقق و راه اندازی بارنامه الکترونیکی را کارساز دانست و ضمن تشکر از همکاری و همیاری کارشناسان مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات در شرکت، اظهار کرد: تأمین سخت‌افزارهای مورد نیاز از جمله رایانه و همسو با آن آموزش کارکنان مرتبط با کاربست سامانه از اقدام‌های انجام‌شده برای راه‌اندازی این سیستم است.

وی اظهار داشت: این سامانه هم اکنون در ابتدای کار است و روزانه دهها بارنامه الکترونیکی در شرکت صادر می شود که با  بهره‌گیری آن در تمامی مناطق ستادی و عملیاتی،موارد استفاده از آن در حال افزایش است و به صورت ۱۰۰ درصدی عملیاتی و آثار مثبت و مزیت‌های کیفی و کمی آن در همین مدت کم کاملا نمایان می باشد.

رئیس حراست شرکت نفت و گاز اروندان در پایان خاطر نشان کرد: در آینده ای نزدیک استفاده از کاغذ در واحدهای صدور کارت، حفاظت پرسنلی و عملیات گشت زنی و کنترل تردد به طور کامل حذف و عملیات بصورت کاملا هوشمند و الکترونیکی خواهد بود.

 

امتیاز :  ۳.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.0.9.0
    V6.0.9.0