تماس با ما
شنبه, 1 ارديبهشت 1403
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ 
موفقیت شركت نفت و گاز اروندان در اخذ و استقرار سیستم مدیریت یكپارچه(IMS)

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، چهارشنبه مورخ 21 اردیبهشت ماه 1401، با برگزاری نشست جمع بندی آخرین دوره از ممیزی های خارجی در مناطق ستادی و عملیاتی شرکت نفت و گاز اروندان، فرایند احراز صلاحیت کسب گواهینامه استانداردهای سیستم مدیریت یکپارچه به پایان رسیده و سیستم مدیریت یکپارچه مشتمل بر استانداردهای ISO 9001:2015، ISO 14001:2015  و ISO 45001:2018  در شرکت نفت و گاز اروندان استقرار پیدا کرد.

در این نشست مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان با اشاره به چشم انداز افزایش تولید شرکت تا سال ۱۴۰۴ و اهداف صنعت نفت در حوزه میادین غرب کارون، بیان داشت: دستیابی به اهداف عالیه شرکت مستلزم یک برنامه منسجم، توجه به استانداردها، افزایش کیفیت فرآیندها و نگاه بهبود مستمر در تمامی حوزه‌های عملیاتی، محیط ‌زیستی، منابع انسانی و... است، که این ماموریت های خطیر ضرورت استقرار استانداردهای مهمی از جمله IMS را در سازمان دو چندان می کند.

مهندس عذاری اهوازی افرود: در همین راستا از ابتدای سال 1400 این شرکت اسقرار مجموعه استانداردهای مدیریتی را با هدف توسعه و بهبود سیستم ها و روشها در دستور کار خود قرار داده و با پیاده سازی و اجرای استاندارد مدیریت کیفیت(QMS)، استاندارد مدیریت محیط زیست(EMS) و استاندارد ایمنی و سلامت شغلی(OHS) در قالب سیستم مدیریت یکپارچه(IMS) مسیر خود در ارتقای بهره وری و تعالی سازمانی را با جدیت آغاز کرده است.

ایشان ادامه داد: این مهم بی شک تاثیر به سزایی در ارتقای جایگاه شرکت در تراز ملی و بین المللی خواهد گذاشت و شرکت نفت و گاز اروندان با راهبری مهمترین میادین نفتی مشترک کشور نقش برجسته ای در تامین اهداف صنعت نفت دارد که تحقق همه آنها مستلزم نیروی انسانی جوان و متخصص از یک سو و سازمانی پیشرو مبتنی بر استانداردها، سیستم ها و روشهای نظام مند و نوین مدیریتی از دیگر سو می باشد.

ایشان با بیان این نکته که در شرکت نفت و گاز اروندان کسب یک گواهینامه صرف مقصود واقع نیست و پایبندی و تداوم حرکت درست سازمان بر روی یک ریل استاندارد مد نظر است، افزود: به همه همکاران سخت کوشم، ضمن عرض تبریک کسب این موفقیت بزرگ، توصیه و تاکید دارم در این مسیر با پشتکار، ایمان و نگاه به یک افق روشن برای تعالی شرکت و وزارت نفت قدم بردارند.

در پایان این نشست کارشناسان ممیزی خارجی به بررسی موارد بازرسی ها خود در مدت سیر این فرایند پرداختند و موارد ارزیابی و بازرسی های خود را که بر اساس روش میدانی استخراج شده بود در سه دسته بندی، نقاط مثبت، فرصت های بهبود و عدم تطابق، جمع بندی و ارائه نموده، و در انتها کسب قبولی شرکت نفت و گاز اروندان در دریافت مدرک استاندارد IMS را اعلام کردند.

شایان ذکر است در چند ماه اخیر نیز این شرکت موفق به استقرار استاندارد مدیریت انرژی  ISO 50001: 2015 و نهایتا اخذ گواهینامه در این خصوص گردید و از آنجایی که هم اکنون نیز استاندارد مدیریت امنیت اطلاعات  ISO 27001: 2013 در حال استقرار می باشد انتظار می رود این شرکت در این مسیر بخش مهمی از فعالیت های خود را بر اساس استانداردهای بین المللی نظام مند و یکپارچه نماید.

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.0.9.0
    V6.0.9.0