تماس با ما
جمعه, 7 ارديبهشت 1403
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ 
پیام مدیرعامل شركت نفت و گاز اروندان به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر
مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، فرا رسیدن عید بزرگ قبولی طاعات و بندگی، عید سعید فطر را با صدور پیامی تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، در پیام تبریک مهندس عذاری اهوازی به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
اللّهُمَّ إنی أَسْئَلَکَ  خَیرَ ما سَئَلَکَ مِنْهُ عِبادُکَ الصّالِحُونَ...

خدای سبحان را شاکریم که دگر بار توفیق حضور در ضیافت روحانی رمضان را در دفتر تقدیرمان مقدر و فرصتی فراهم آورد تا با روزه داری در ماه تزکیه نفس با استعانت از درگاه رحمت واسعه اش، به غبارروبی خانه دل پرداخته و به آرامش طاعتش دست یابیم. خوشا آنان که در این ماه مبارک توشه ای از تقوا بر گرفتند و خانه آخرت خویش را آباد ساختند.

امید است در پایان این ماه پربرکت، در پرتو ره‌توشه‌ها و آموزه‌های ماه رمضان شاهد تقویت و تحکیم روز افزون پایه‌های تلاش و خدمات مستمر جهادگران جبهه جهاد اقتصادی باشیم و به یاری الطاف الهی بار دیگر نقش زرین دیگری بر دفتر افتخارات صنعت نفت کشورمان رقم بزنیم.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، حـلول ماه شـوال و فرا رسیدن عیـد بزرگ و سعیـد فطر، عیـد طاعت و بندگی، که نماد برجسته رهایی از قیود مادی و عروج در فضای رحمت الهی است را به تمامی کارکنان شریف و زحمتکش صنعت نفت، علی الخصوص همکارانم در شرکت نفت و گاز اروندان و خانواده‌های محترمشان، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

عبدالله عذاری اهوازی
مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.0.9.0
    V6.0.9.0