تماس با ما
جمعه, 31 فروردين 1403
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۲/۱۰ 
دیدار مدیرعامل شركت نفت و گاز اروندان با كارگران مناطق عملیاتی به مناسبت روز جهانی كار و كارگر

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان،  ظهر امروز (شنبه ١٠ اردیبهشت ماه ١٤٠١)، مدیرعامل به همراه جمعی از روساء این شرکت، به مناسبت روز جهانی کار و کارگر دیداری صمیمی با کارگران و کارمندان شاغل در تلمبه خانه نفتی غرب کارون و پُست برق آن مجموعه به عمل آوردند.

 مهندس عذاری اهوازی در بازدید خود در بخش های گوناگون این واحد عملیاتی با اشاره به اهمیت جایگاه و مقام بارز کارگر بیان داشتند، در سالهای متمادی اخیر محوریت نامگذاری سال ها از سوی مقام معظم رهبری بر حمایت از تولید ایرانی نشان از اهمیت کار و تولید داخلی و لزوم جهت گیری کشور در این زمینه دارد و این مهم غیر از اَرج نهادن و ارتقا فرهنگ کار و کارگر محقق نخواهد شد.

ایشان در ادامه فرمودند؛ کارگران سختکوش و مومن که با فعالیت های خالصانه خود خط مقدم اقتصاد درون زا را تشکیل می‌دهند افتخار و مایه مباهات ما هستند و  مجموعه مدیریتی نفت و گاز اروندان همواره پیگیر احقاق حقوق و منافع جامعه کارگری خواهد بود.

 در این دیدار اقای عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان پای درد دل و درخواستهای کارگران نشستند و دستور پیگیری موارد مطرح شده را صادر نمودند و در پایان ضمن بازدید از کلیه مجموعه سایت اداری و عملیاتی با اهدای شاخه گل از زحمات این عزیزان تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

 

امتیاز :  ۱.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.0.9.0
    V6.0.9.0