تماس با ما
شنبه, 1 ارديبهشت 1403
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ 
پیام سرپرست مدیریت عامل شركت نفت و گاز اروندان به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر اكرم حضرت محمد مصطفی (ص)
سرپرست مدیریت عامل شرکت نفت و گاز اروندان در پیامی هفته وحدت و ولادت با سعادت خاتم الانبیاء محمدمصطفی (ص) و رئیس مذهب حقه شیعه امام جعفر صادق (ع) را به مجموعه کارکنان سختکوش این شرکت تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی، در پیام مهندس عبدالله عذاری اهوازی آمده است که:

بسم الله الرحمن الرحیم

«إِنَّ اللَّهَ وَ مَلائِكَتَهُ يُصَلُّونَ عَلَى النَّبِيِّ يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنُوا صَلُّوا عَلَيْهِ وَ سَلِّمُوا تَسْليماً (احزاب:۵۶)»  

(خدا و فرشتگانش بر پيامبر درود مى فرستند؛ اى كسانى كه ايمان آورده ايد، بر او درود فرستيد و سلام گوييد و تسليم فرمان او باشيد).


فرارسیدن 17 ربیع الاول مصادف با فرخنده میلاد سراسر نور و رحمت رسول مهربانی و مبشّر عدالت و آگاهی، نبی اکرم صلی الله علیه و آله و همچنین ولادت پُر میمنت مؤسس مذهب جعفری ، امام جعفر صادق علیه السلام ایامی خجسته و مبارک برای همه ادیان و مذاهب توحیدی در جهان اسلام است و قطعا گرامیداشت هفته وحدت پیام آور اتحاد و برادری مسلمانان در سایه فرامین پیامبر خداست . رسول اعظمی که اشرف انبیاء و مخلوقات است و وجود مبارکش همچون نگینی بر تارک عالم وجود نورافشانی می کند .

اینجانب مفتخرم در این ماه مبارک فرارسیدن 17 ربیع الاول که مزین با  ولادت با سعادت خاتم الانبیاء محمدمصطفی (ص) و رئیس مذهب حقه شیعه و پرچم دار شاهراه ولایت علوی امام جعفر صادق (ع) می باشد را به حضرت ولی عصر (عج) ، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، مردم ولایتمدار سراسر ایران اسلامی و بویژه همکاران شریف شرکت نفت و گاز اروندان تبریک و تهنیت عرض نمایم .


عبدالله عذاری اهوازی
سرپرست مديریت عامل شركت نفت و گاز اروندان

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.0.9.0
    V6.0.9.0