تماس با ما
پنج‌شنبه, 30 فروردين 1403
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ 
دیدار سرپرست مدیریت عامل شركت نفت و گاز اروندان با امام جمعه و فرماندار ویژه خرمشهر
سرپرست مدیریت عامل شرکت نفت و گاز اروندان در دیدار با امام جمعه و فرماندار ویژه خرمشهر بر هم افزایی و همکاری با دستگاه های اجرایی این شهرستان خاصه در راستای مسئولیت های اجتماعی، همسو با انجام وظایف ذاتی و سازمانی شرکت تاکید کرد.


به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، مهندس عبدالله عذاری اهوازی در دیدار با حجت الاسلام  محمد جواد عادل پور به برنامه های تبیین شده از سوی شرکت ملی نفت ایران مبنی بر تولید حداکثری از میادین نفتی مشترک از جمله میدان های غرب کارون اشاره و اظهار کرد: این شرکت برای تحقق اهداف و برنامه های صنعت نفت نیاز به تلاش مضاعف دارد که با همکاری و  همیاری مجموعه کارکنان دلسوز و ساعی شرکت در اجرای طرح ها و پروژه های در دست اجرا شتاب بخشی خواهد شد.

وی توجه به مسئولیت های اجتماعی در شهرها و مناطق روستایی پیرامون تاسیسات و مناطق عملیاتی را از اولویت کاری عنوان کرد و افزود: انجام  مسئولیت های اجتماعی  براساس خط مشی شرکت ملی نفت در دستور کار قرار دارد  

امام جمعه خرمشهر نیز با اشاره به اقدامات موثر شرکت نفت و گاز اروندان در حوزه مسئولیت های اجتماعی و همکاری با دستگاه های اجرایی، برای مهندس عذاری اهوازی در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کردند.

سرپرست مدیریت عامل شرکت نفت و گاز اروندان همچنین با نادر عمید زاده فرماندار ویژه خرمشهر دیدار و ضمن معرفی شرکت و حیطه مسئولیت آن در راهبری میادین نفتی غرب کارون، درباره زمینه های تعامل و همکاری با فرمانداری و ادارات شهرستان به گفت و گو نشست.

در این دیدار فرماندار ویژه خرمشهر با تبریک انتصاب آقای عذاری اهوازی بر ارتباط و همکاری مستمر با شرکت نفت و گاز اروندان در راستای تحقق برنامه های وزارت نفت و همچنین توجه به زیرساخت ها و  عمران و آبادی مناطق همجوار تاسیسات نفتی تاکید نمود.

سرپرست مدیریت عامل شرکت نفت و گاز اروندان در جلسات شورای اداری شهرستان های آبادان و خرمشهر که با حضور آقای دکتر سعید محمد  مشاور محترم رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی کشور برگزار شد، شرکت کرد.

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.0.9.0
    V6.0.9.0