تماس با ما
جمعه, 7 ارديبهشت 1403
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۷/۱۸ 
سرپرست مدیریت عامل شركت نفت و گاز اروندان از منطقه غرب كارون بازدید كرد
سرپرست مدیریت عامل شرکت نفت و گاز اروندان در نخستین روز کاری خود از گستره عملیاتی این شرکت در منطقه غرب کارون بازدید و با همکاران عملیاتی به گفت و گو نشست.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان مهندس عبدالله عذاری اهوازی در این برنامه که روز یکشنبه (١٨ مهرماه  ١۴٠٠) انجام شد و در جریان آن شماری از مدیران و روسای ستادی و عملیاتی شرکت حضور داشتند، تلمبه خانه غرب کارون و تاسیسات و میادین نفتی آزادگان جنوبی و شمالی را مورد بازدید قرار داد.


در این بازدید از سوی مدیران و کارشناسان پیرامون موقعیت عملیاتی شرکت در غرب کارون و ویژگی های خاص جغرافیایی و آبی خاکی آن از جمله واقع شدن بخشی از تاسیسات و چاه های نفت در تالاب هورالعظیم گزارشی ارایه شد.  


همچنین تعدادی از ساکنان منطقه نیز در خصوص مسائل و مشکلات خود توضیح دادند که قرار شد مورد بررسی قرارگیرد.


مهندس عذاری اهوازی و همراهان در ادامه این بازدید با حضور در یادمان شهدای هویزه نسبت به مقام والای شهیدان دوران دفاع مقدس ادای احترام کردند.


شرکت نفت و گاز اروندان، یکی از شرکت‌ های زیر مجموعه شرکت ملی نفت ایران است که در زمینه بهره‌ برداری و استحصال نفت در مناطق جنوب غربی کشور فعالیت می‌کند.

 

تعداد قابل توجهی از میادین نفتی از جمله دارخوین، آزادگان، یادآوران، یاران، جفیر، بند کرخه، سوسنگرد، اروند، مشتاق، خرمشهر، امید، سپهر، سهراب در حوزه عملیاتی این شرکت واقع شده است.

 


امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.0.9.0
    V6.0.9.0