تماس با ما
پنج‌شنبه, 13 ارديبهشت 1403
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ 
    /  2
خدمات رسانی موكب شهدای صنعت نفت تا پایان ورود زائران به كشور
موکب مرکزی شهدای صنعت نفت در منطقه شلمچه تا پایان ورود زائران اربعین حسینی به کشور آماده ارائه خدمات به زوار حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) است.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، این موکب بنابر تاکید وزیر نفت و دستور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با همیاری شرکت های نفت و گاز اروندان، شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و ملی حفاری در نقطه صفر مرزی ایران و عراق در شلمچه ایجاد شده است.

در این موکب تاکنون بیست دستگاه اتوبوس و خودروهای سبک، آمبولانس و کادر پزشکی اختصاص یافته و افزون بر  ۴۳ هزار پرس وعده غذایی، ۲۵ هزار بطری آب و دیگر اقلام مورد نیاز بین زائران توزیع شده است.

محسن خجسته مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران نیز در ارتباط مستقیم با ستاد اربعین صنعت نفت در شلمچه ضمن تاکید بر ارائه خدمات مطلوب به زائران از زحمات دست اندرکاران تقدیر کرد.

همچنین مدیران عامل شرکت های نفت و گاز اروندان، مناطق نفتخیز جنوب، ملی حفاری و نماینده مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران بعد از ظهر چهارشنبه در بازدید از منطقه نیازهای ضروری برای رفاه حال زائران را بررسی کردند.

نشست مشترک ستاد اربعین استان خوزستان و ستاد اربعین صنعت نفت در جنوب نیز در یادمان شلمچه برای هماهنگی، پذیرایی و ارائه خدمات و تامین اقلام مورد نیاز با حضور مسئول ستاد اربعین استان خوزستان و مدیران و مسئولان ذیربط تشکیل شد و حجت الاسلام موسوی در خصوص اربعین و اقدامات انجام شده در چند سال گذشته و سال جاری نکاتی را بیان کرد و سپس مسئولان دست اندرکار برگزاری مراسم اربعین امسال در شلمچه گزارشی از اقدامات انجام شده و در حال اجرا را ارائه دادند.

در این نشست مهندس جهانگیر پورهنگ، مدیر عامل شرکت نفت و گاز اروندان با حضور در منطقه و بیان این نکته که خدمت به زائران توفیق الهی است؛ از بهبود شرایط پذیرایی و پشتیبانی از زائران که محصول تلاش و هماهنگی همه شرکت ها در تمام جوانب بوده است؛ ابراز خرسندی نمود و از همه دست اندرکاران این مهم قدردانی کرد.

همچنین مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران نیزخادمی موکب و خدمت به زائران اربعین امام حسین (ع) را  باعث افتخار کارکنان صنعت نفت عنوان و اظهار کرد: همه شرکت های تابع صنعت نفت با انسجام، هم افزایی، وحدت رویه و متناسب با ظرفیت ها آماده خدمات رسانی هستند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.0.9.0
    V6.0.9.0