تماس با ما
جمعه, 10 فروردين 1403
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ 
به مناسبت هفتم مهر ماه روز آتش نشانی و ایمنی انجام شد
برگزاری مانورهای آموزشی اطفاء حریق در تاسیسات شركت نفت و گاز اروندان
از سوی مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) شرکت نفت و گاز اروندان اقدام به برگزاری مانورهای آموزشی اطفاء حریق، کنترل نشت گاز و روش های نجات مصدومان حوادث احتمالی در سطح تاسیسات و واحدهای عملیاتی این شرکت شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان مهندس سهراب ترکیان رئیس HSE این شرکت با تبریک  هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی به کارکنان صنعت نفت، گفت: انجام این مانورها همراه با دوره آموزشی اطفا حریق ویژه کارکنان ستادی در این ایام در راستای گرامیداشت این مناسبت و تجلیل از خدمات و تلاش های آتش نشانان صورت پذیرفت.

وی افزود: هدف از برگزاری مانورهای عملیاتی و  دوره آموزشی شناسایی نقاط ضعف و قوت و ارتقای آمادگی،  هماهنگی و ارزیابی عملکرد تیم های عملیاتی واکنش سریع در شرایط اضطراری برای مدیریت هر چه بهتر شرایط احتمالی می باشد.

ترکیان اظهار کرد: مانور عملیاتی با عنوان « اطفاي حريق، نجات مصدوم و تخليه اضطراري» در منطقه نفتی دارخوین،  مانور عملیاتی با عنوان « نشت گاز، تخليه اضطراري و حمل مصدوم» در تاسیسات فرآورش غرب کارون و  مانور عملیاتی با عنوان « آتش سوزي و نجات مصدوم» در تلمبه خانه غرب کارون مجموعه تمریناتی است که از سوی این مدیریت با هماهنگی مدیریت های عملیاتی و ستادی شرکت برنامه ریزی و اجرایی گردید.

و همچنین در این روز طی بازدید از  مناطق عملیاتی از  روسای HSE مناطقعملیاتی، روسای ایمنی و آتش نشانی ، همچنین ٩ نفر از آتش نشانان  و ٩ نفر  از پرسنل ایمنی نمونه مناطق مذکور تقدیر بعمل آمد.
در ادامه این بازدیدها نیز  به پاس خدمات آقای فایز سلیمانی از پیشکسوتان ایمنی و آتش نشانی بخاطر خدمات و رشادتهای ایشان طی سالها خدمت در این عرصه قدردانی بعمل آمد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.0.9.0
    V6.0.9.0