تماس با ما
جمعه, 7 ارديبهشت 1403
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ 
موكب مركزی شهدای صنعت نفت در مرز شلمچه راه‌اندازی شد
با تاکید وزیر نفت و دستور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، به منظور پذیرایی از زائران اربعین حسینی در بازگشت از کربلای معلی، شرکت ملی نفت ایران اقدام به برپایی موکب مرکزی شهدای صنعت نفت در نقطه صفر مرزی ایران و عراق در مرز شلمچه کرده است.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، موکب شهدای صنعت نفت با دستور محسن خجسته مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و با همکاری و پشتیبانی شرکت‌های  نفت و گاز اروندان، ملی حفاری ایران و ملی مناطق نفت‌خیز جنوب برپا و پذیرای زائران کربلا ورودی از مرز شلمچه است. شرکت متن نیز مسئولیت پذیرایی از زائران در مرز چزابه را بر عهده دارد.

در اختیار گذاشتن ۵۰ دستگاه اتوبوس برای جابه جایی زوار، توزیع روزانه بیش از ۶ هزار پرس غذای گرم و بیش از ۲۴ هزار بطری آب از جمله خدماتی است که از سوی مجموعه نفت به زائرین ارائه می‌شود. 

در همین راستا مهندس پورهنگ مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان با حضور در منطقه از استقرار  همه امکانات موجود شرکت اروندان  بازدید و  برهماهنگی کامل کلیه نیروهای نفت در شلمچه تا پایان کار تاکید نمودند. 
وی افزود: با توجه به حضور بیش از پیش بینی های قبلی زوار اربعین از سراسر کشور در مرز شلمچه ارائه خدمات  فوری به زوار احساس شد که در این راستا به شکل اضطراری نیروها و امکانات شرکت جهت ارائه خدمات  بکار گرفته شده و واحد های مختلف از جمله  روابط عمومی، خدمات پشتیبانی و بسیج  شرکت اروندان در حال  انجام تدارکات لازم و خدمت رسانی در این زمینه هستند.
و همچنین دکتر حمید رضا گلپایگانی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران دوشنبه شب با حضور در موکب شهدای صنعت نفت در جریان اقدامات انجام  شده قرار گرفت.

در حال حاضر حدود ۱۰۰ نفر از مدیران و کارکنان شرکت‌های نفت و گاز اروندان، مناطق نفتخیز جنوب و ملی حفاری  برای خدمت رسانی به زائران حسینی در این منطقه حضور دارند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.0.9.0
    V6.0.9.0