تماس با ما
پنج‌شنبه, 6 ارديبهشت 1403
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ 
پیام مدیرعامل شركت نفت و گاز اروندان به مناسبت گرامیداشت 7مهر روز آتشنشانی و ایمنی
مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت نفت و گاز اروندان در پیامی هفتم مهر، روز آتش نشانی و ایمنی را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، در پیام  مهندس جهانگیر پورهنگ آمده است:

هفتم مهر ماه روز پاسداشت رشادت های دلیرمردان آتش نشان در اطفای حرق ناشی از حملات هوایی دشمن بعثی به پالایشگاه آبادان است، غيور مردانی كه با اخلاص و احساس مسئوليت، به امر خطير خدمت رسانی به آسيب ديدگان ناشی از حملات دشمن پرداختند و برگ زرين ديگری از ايثار و جوانمردی را در دفتر اين مرزوبوم ثبت كردند.

امروزه یکی از نشانه های بارز توسعه پایدار در هر کشوری ایجاد فرهنگی است که در آن رعایت دقیق اصول ایمنی، بهداشت و محیط زیست همچون یک ارزش اجتماعی در کلیه سطوح سازمان مورد توجه قرار گرفته و نهادینه شده باشد.

رویکرد مدیریت ریسک و فرهنگ و تفکر HSE باید به شکل یکپارچه در تمامی فرآیند های سازمان جاری باشد و برنامه ریزی انجام اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه جهت درس آموزی و جلوگیری از حوادث مشابه در آینده به شکل مستمر و خستگی ناپذیر ادامه پیدا کند.

این موضوعی است که شرکت نفت و گاز اروندان بدان اهتمام داشته و توان بسیاری را در ارتقاء آن بکار بسته است. در شرکت نفت و گاز اروندان، HSE به عنوان یک ارزش استراتژیک در سازمان پذیرفته شده و این شرکت موفق بوده تاکنون با رعایت الزامات HSE بدون هیچ حادثه جدی به اهداف تولیدی خود دست پیدا کند، که بدون شک دستیابی به این موفقیت نتیجه تلاش کلیه همکاران در تمامی مناطق عملیاتی و ستادی است.

در پايان اينجانب ضمن تقدير و تشكر از خدمات شبانه روزی كليه آتش نشانان خدوم و زحمتكش كشور به ویژه آتش نشانان و همکارانم در HSE شرکت نفت و گاز اروندان، هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ايمنی را صميمانه به اين عزيزان تبريک و تهنيت عرض می نمايم. و آرزوی توفيق، سلامتی و روزهای بدون حادثه را برای همگان از خداوند متعال خواستارم.  

جهانگیر پورهنگ

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.0.9.0
    V6.0.9.0