تماس با ما
جمعه, 7 ارديبهشت 1403
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ 
از سوی پایگاه مقاومت بسیج شرکت نفت و گاز اروندان
برنامه های ویژه بزرگداشت هفته دفاع مقدس تشریح شد
از سوی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای رمضان شرکت نفت و گاز اروندان برنامه های ویژه بزرگداشت هفته دفاع مقدس در این شرکت تشریح شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت وگاز اروندان، رحمان توکلی با گرامیداشت این مناسبت و پاسداشت یاد و خاطره شهیدان و حماسه آفرینان دوران هشت سال دفاع مقدس، گفت: این برنامه ها با مشارکت حوزه عشایری غرب کارون ،حوزه شهید هاشمی هویزه تدارک و اجرا می شود.

وی افزود: فضا سازی ورودی ساختمان های اداری و ستادی شرکت، برگزاری نمایشگاه ادوات جنگی به جای مانده از دوران دفاع مقدس، برگزاری مراسم زیارت عاشورا در نمازخانه ها، مسابقات فرهنگی و ورزشی با موضوع دفاع مقدس بر محور ما مقتدریم ، دوره آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس ، تهیه و توزیع بسته های فرهنگی از برنامه های این هفته می باشد.

توکلی با بیان اینکه در برگزاری تمامی برنامه ها رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی مورد اهتمام ویژه است، اظهار کرد: آیین افتتاح مدارس روستایی ، دیدار با خانواده‌ های معزز شهدا و ایثارگران، غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا  تقدیر از مدافعان سلامت در مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان خرمشهر از دیگر برنامه های این هفته خواهد بود.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.0.9.0
    V6.0.9.0