تماس با ما
جمعه, 10 فروردين 1403
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ 
پیام مدیرعامل شركت نفت و گاز اروندان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس
مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت نفت و گاز اروندان در پیامی ضمن بزرگداشت هشت سال دفاع مقدس و پاسداشت یاد و خاطره شهیدان گرانقدر از حماسه آفرینان این دوران تجلیل به عمل آورد.

 به گزارش روابط عمومی شركت نفت و گاز اروندان،‌ مهندس جهانگیر پورهنگ با صدور پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

در این پیام آمده است:

 

هفته دفاع مقدس، يادآور حادثه ای عظيم و به بار نشستن نتايجى عظيم‏ تر در سير انقلاب ماست و هيچگاه از ذهن ملت محو نخواهد شد.
 "مقام معظم رهبری"


دوران هشت سال دفاع مقدس به عنوان یک مقطع تاریخی درخشان در طول حیات سیاسی کشورمان، غیرت ملی و انقلابی ایران را به نمایش گذاشت.

دفاع از تمامیت ارضی و حاکمیت ملی در آن دوران، نقطه عطفی در تاریخ معاصر این کشور به شمار می رود و دستاوردهایی که از رشادتهای  هشت سال دفاع مقدس به یادگار مانده، هیچگاه از حافظه تاریخی و سیاسی این مرز و بوم فراموش نخواهد شد.

در عصر حاضر نیز، آنچه به عنوان یک تکلیف بر عهده ماست این است که با صیانت از ارزش ها، مرزهای عزت و شرف ایران اسلامی را در همه عرصه ها، محافظت نماییم.

اینجانب ضمن گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان و دلیرمردان و شیرزنان این سرزمین قهرمان پرورعلی الخصوص شهیدان صنعت نفت ، از خداوند متعال پیروزی و سربلندی روزافزون برای همه را آرزومندم.

جهانگیر پورهنگ
مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.0.9.0
    V6.0.9.0