تماس با ما
سه‌شنبه, 4 ارديبهشت 1403
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ 
پیام مدیر عامل شركت نفت و گاز اروندان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی
مهندس جهانگیر پورهنگ مدیرعامل و رییس هیئت مدیره شرکت نفت و گاز اروندان در پیامی روز روابط عمومی و ارتباطات را تبریک گفت؛

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، در پیام  مهندس جهانگیر پورهنگ آمده است:

«بسمه تعالی»

بدون تردید روابط‌عمومی به عنوان رکن اساسی نظام ارتباطی و اطلاع رسانی نقش تعیین کننده‌ای در افزایش آگاهی‌‌های آحاد جامعه دارد و با توجه به اینکه اکنون در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، اهمیت جایگاه روابط عمومی، دوچندان شده است.
فعالیت گسترده روابط عمومی ها بر هیچکس پوشیده نیست که با اقدامات ملموس و مستقیم خود همواره تاثیرات مطلوبی را برجا می گذارند و نقش مهم و اساسی را بر دوش می کشند که به نوعی اعتبار یک سازمان است.
نامگذاری روزی به نام ارتباطات و روابط عمومی بیانگر اهمیت و نقش والای این حرفه در دنیای ارتباطات است، 27 اردیبهشت ماه روزی است که درسطح جهانی نیز به عنوان روز ارتباطات نامگذاری شده است.
این روز فرصتی مغتنم برای بازبینی هوشمندانه و منصفانه راه‌های طی شده در جهت تعامل و تامین دانش اجتماعی و نیز ترسیم و تبیین افق ها و چشم اندازهای روشن برای فردای بهتر است.
بر این باورم که روابط عمومی پل ارتباطی مستحکم میان هر ساختار سازمانی با افکار عمومی جامعه است. جا دارد به بهانه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی از همه تلاشگران عرصه اطلاع رسانی در بخش های مختلف به ویژه صنعت نفت که در مسیر شفاف سازی و اطلاع رسانی می کوشند و شرایط را برای اجرای امور تسهیل می کنند قدردانی شود.

به یقین  تلاش و همت  همکاران  روابط عمومی و انجام کار تیمی، تخصصی و منسجم آنها باعث می‌شود اقدامات مهم این شرکت در همه ابعاد فنی و عملیاتی، تولیدی و مسئولیتهای اجتماعی  که در راستای خدمت رسانی و اجرای وظایف محموله می باشد به نحو احسن منعکس گردد.

از خداوند متعال توفیق روزافزون همگان را خواستارم.

جهانگیر پورهنگ
مدیر عامل شرکت نفت و گاز اروندان

 

امتیاز :  ۴.۳۳ |  مجموع :  ۳

برچسب ها

    6.0.9.0
    V6.0.9.0