تماس با ما
شنبه, 1 ارديبهشت 1403
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ 
پیام تبریك مدیرعامل شركت نفت و گاز اروندان به مناسبت هفته كارگر
مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت نفت و گاز اروندان با صدور پیامی فرارسیدن هفته کارگر را به همه کارگران و زحمتکشان میهن عزیزمان تبریک گفت.


به گزارش روابط عمومی، در پیام مهندس جهانگیر پورهنگ آمده است که:

قشر عزیز کارگر، مایه افتخار ماو نظام جمهوری اسلامی است.  
 (مقام معظم رهبری "دامت برکاته" )



گرامیداشت هفته کارگر، ارج نهادن به خدمات و زحمات صادقانه و ارزشمند کارگران شریف، صدیق و صبوری است که همواره به عنوان نقش آفرینان عرصه کار و تولید، عزت و سربلندی کشورمان را رقم زده اند.

کارگران به عنوان بزرگترین پشتوانه اقتصادی از سودمندترین و ارزشمندترین اقشار جامعه محسوب می شوند و چرخ عظیم کار و فعالیت در جوامع بشری، به دست توانای کارگران در حرکت است.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات کلیه همکاران محترم، فرارسیدن هفته کارگر را به همه کارگران و زحمتکشان میهن عزیزمان تبریک عرض نموده، با اعتماد و اطمینان خاطر اذعان دارم که در همه دوران ها علی الخصوص در شرایط سخت کنونی و همه گیری بیماری کرونا، استمرار تولید وتداوم فعالیت های عملیاتی، جز با همت و تلاش مستمر تمامی همکارانم، به ویژه کارگران شریف و متعهد شرکت نفت و گاز اروندان میسر نمی گردد.

در این روزها و شب های سراسر نور و رحمت ماه مبارک رمضان، برای همه همکارانم، آرزوی سربلندی همراه با سلامتی و شادکامی را از خداوند متعال مسئلت دارم.

جهانگیر پورهنگ
مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان

 

امتیاز :  ۴.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.0.9.0
    V6.0.9.0