تماس با ما
شنبه, 1 ارديبهشت 1403
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ 
سعید ابراهیمی:
نفت و گاز اروندان طرح طبقه بندی مشاغل نیروهای پیمانكاری را اجرا كرد
سرپرست مدیریت منابع انسانی شرکت نفت و گاز اروندان گفت: این شرکت یکی از نخستین شرکت های تابع شرکت ملی نفت است که طرح طبقه بندی مشاغل نيروهای پيمانكاری صنعت نفت را اجرایی کرده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، سعید ابراهیمی روزچهارشنبه (25 فروردین 1400) درتوضیح بیشتر دراین باره افزود: پيرو صدور بخشنامه مقام عالی وزارت نفت و با هدف برقراری عدالت، نظام مند و يكنواخت نمودن پرداخت ها متناسب با ارزش مشاغل،  مديريت های امور مالی و منابع انسانی این شرکت با در اولویت قرار دادن طرح، ملزم به اجرای مفاد آن شدند.

 

وی اظهار کرد:  طبقه بندی مشاغل كاركنان پيمانكاری شاغل در پيمان های مستمر(غير پروژه ای)، انجام محاسبات مربوط به حقوق و مزايای متعلقه بر اساس دستورالعمل اجرائی، ارائه خدمات بيمه تكميلی درمان به افراد مشمول و افراد تحت تكفل آنان و متعاقب آن پرداخت حقوق و دستمزد از نکات مورد تاکید این بخشنامه است که جهت رفاه حال همکاران تمامی مراحل اداری و مالی در کمترین زمان ممکن انجام و مراحل محاسبه و پرداخت آن صورت پذیرفت.


ابراهیمی با اشاره به اینکه  این طرح از بهمن ماه گذشته در این شرکت به مرحله اجرا درآمده است، گفت :  اجرای طرح پیش گفته برای نيروهای شاغل در ميادين درحال توسعه و تحويل شده به این شرکت نيز در حال پيگيری است.

امتیاز :  ۴.۰۰ |  مجموع :  ۳

برچسب ها

    6.0.9.0
    V6.0.9.0