تماس با ما
شنبه, 1 ارديبهشت 1403
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ 
    /  2
همزمان با هفته منابع طبیعی و روز درختکاری انجام گرفت؛
كاشت نهال به یاد درگذشتگان شركت نفت و گاز اروندان
گرامیداشت یاد و خاطره درگذشتگان منتسب به شرکت نفت و گاز اروندان همزمان با هفته منابع طبیعی و روز درختکاری انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، به مناسبت روز درختکاری و اشاعه فرهنگ غرس نهال در طبیعت، آیین کاشت ١٠ اصله نهال به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره درگذشتگان منتسب به این شرکت در منطقه عملیاتی دارخوین برگزار شد.


مهندس جهانگیر پورهنگ با اشاره به هدف از برگزاری این مراسم اظهار کرد:  متاسفانه در یک سال اخیر وقایع تلخی را پشت سر گذاشتیم و چند تن از کارکنان این شرکت را بر اثر حادثه تصادف، ویروس منحوس کرونا و حوادث دیگر از دست دادیم، که بر خود وظیفه می دانیم برای بزرگداشت یاد و خاطره هر یک از آن عزیزان و همدردی با خانواده آن‌ ها نهال هایی غرس شود.


وی با بیان اینکه کاشت درخت امری است که اجر اخروی در پی دارد، افزود: شایسته آن است در هفته منابع طبیعی به یاد آن همکارانمان نهال هایی بکاریم که هم یاد عزیزان زحمت‌کش را گرامی داشته و هم کمکی به حفظ منابع طبیعی کرده باشیم و  کاشت نهال علاوه بر اینکه نقش بسیار مهمی در کاهش آلایندگی‌های زیست محیطی دارد، شادابی و سلامتی را  برای جامعه به ارمغان می آورد.


وی خاطرنشان کرد: درخت از نعمت های پر ارزش و حیات بخشی است که این اقدام خیر برای آن است تا بدانیم یاد عزیزان از دست رفته همیشه در خاطرمان جاودان می ماند.


گفتنی است؛ این مراسم به ياد همکاران مرحوم آقایان حیدر کمائی منفرد، محمد مجلسی، حمید قمرزاده، هادی سبحانی، ابراهیم گله داری، حسین آلبوعلی، وهاب عبیدی راد، رحیم عبیداوی، امید ابولیان، علی بازیار و بخاطر شرایط خاص ناشی از انتشار ویروس کرونا با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و بصورت محدود برگزار شد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.0.9.0
    V6.0.9.0