تماس با ما
پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ 
همزمان با هفته بزرگداشت دفاع مقدس
ساختمان پایگاه مقاومت بسیج شركت نفت و گاز اروندان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت
همزمان با هفته بزرگداشت دفاع مقدس در آیینی ساختمان پایگاه مقاومت بسیج شهدای رمضان شرکت نفت و گاز اروندان در منطقه دارخوین افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، در این مراسم که روز جمعه (چهارم مهرماه ) برگزار شد، مدیرعامل، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان، فرماندار و امام جمعه خرمشهر، فرماندهان سپاه خرمشهر و هویزه، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت – جنوب و جمعی از مدیران و مسئولان این شرکت حضور داشتند. 

در این مراسم مهندس جهانگیر پورهنگ ضمن خوش آمد گویی به حاضران ، با گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، از حماسه ، ایثار و از خود گذشتگی های رزمندگان و شهدای گرانقدر در هشت سال دفاع مقدس تجلیل به عمل آورد.

وی با اشاره به وظایف ذاتی شرکت نفت و گاز اروندان در راهبری بهره برداری و تولید از میدان های نفتی غرب  کارون، گفت: این شرکت همسو با فعالیت های عملیاتی، توجه به مناطق مسکونی شهری و روستایی پیرامونی تاسیسات خود  را در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی در اولویت های کاری قرار داده است. 

پورهنگ افزود: در این زمینه  پایگاه مقاومت بسیج شرکت به موازات مسئولیت های تعریف شده سازمانی، نسبت به ارایه خدمات در قالب بسیج سازندگی به این مناطق مبادرت نموده و اقداماتی را نیز در جهت رفع مشکلات مردم  در دست اجرا دارد. 

 مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان اظهار کرد: مجموعه کارکنان این شرکت در موضوع کارهای عام المنفعه پیشگام و این حرکت فرهنگی اجتماعی در نفت و گاز اروندان بعنوان یکی از اولویت های اصلی  می باشد. 

محمد حیدری فرماندار و حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد عادل پور امام جمعه خرمشهر نیز ضمن بزرگداشت هفته دفاع مقدس، ضمن تقدیر  و مطلوب ارزیابی نمودن فعالیت های شرکت نفت و گاز اروندان در زمینه انجام کارهای عام المنفعه با اشاره به اهمیت و جایگاه شهر خرمشهر  لزوم اهتمام بیشتر به این منطقه  با توجه به ظرفیت ها و زیر ساخت های آن را مورد تاکید قرار دادند. 

در این مراسم سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با ادای احترام به امام راحل (ره) و بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس ، یاد و خاطره شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس را گرامیداشت و گفت: امنیت کشور ما مرهون مجاهدت ها و ایثارگری های شهیدان دوران دفاع مقدس است. 

وی با بیان خاطراتی از دلاور مردی های رزمندگان در حماسه  فتح خرمشهر، افزود: هفته دفاع مقدس فرصتی است برای پاسداشت حماسه و ایثار و جانفشانی های شهدای گرانقدر در سال های دفاع مقدس و باید قدردان شهدا  باشیم. 

سردار شاهوار پور با اشاره به مسئولیت شرکت نفت و گاز اروندان در موقعیت غرب کارون، اظهار کرد: این شرکت ماموریت سنگین بهره برداری از مخازن مشترک در این منطقه را بر عهده دارد و می بایست تلاش شود که سهم کشورمان را از این مخازن برداشت نماییم .

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان خدمات بسیج را در راستای ارایه خدمات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی  مورد اشاره قرار داد و گفت: خدمات رسانی به مردم از مسئولیت های اجتماعی است و شرکت نفت و گاز اروندان در این زمینه تا کنون  فعالیت های خوب و موثری داشته و انشاالله از این پس هم این راه ادامه خواهد داشت.

امتیاز :  ۴.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.0.9.0
    V6.0.9.0