تماس با ما
جمعه, 10 فروردين 1403
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ 
پیام مدیرعامل شركت نفت و گاز اروندان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس
مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت نفت و گاز اروندان در پیامی ضمن بزرگداشت هشت سال دفاع مقدس و پاسداشت یاد و خاطره شهیدان گرانقدر از حماسه آفرینان این دوران تجلیل به عمل آورد.

 به گزارش روابط عمومی شركت نفت و گاز اروندان،‌ مهندس جهانگیر پورهنگ با صدور پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

در این پیام آمده است:

 

دوران دفاع مقدس برای ملت ما ظرفیت و موقعیتی بود که این ملت بتواند اعماق جوهره‌ی خودش را در ابعاد مختلف نشان دهد، و نشان داد.

 مقام معظم رهبری  (مدظله العالی)


هفته دفاع مقدس، راوی حماسه ماندگار پایداری و دلاوری ملتی است که در دفاع از میهن اسلامی و پاسداری از کیان این مرز و بوم، مجاهدانه و غیرتمندانه و در نبردی نابرابر، از هیچ مقاومتی دریغ نکردند .
بی شک دوران هشت سال دفاع مقدس، یکی از پرافتخار ترین دوران هایی است که تاریخ این سرزمین هیچ گاه آن را فراموش نخواهد کرد.
آنچه که امروز به عنوان یک باور ارزشمند معنا می شود این است که دفاع از آرمانهای این سرزمین در همه عرصه ها همچنان ادامه دارد و ملت شریف ایران ثابت کرده در همه ی سختیها و تنگناهایی که بر کشور حادث می شود، مقتدرانه مقاومت خواهد کرد.
اینجانب ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و ارج نهادن بر جانفشانی دلیرمردان میهن اسلامی، شهدای گرانقدر، جانبازان و مدافعان حریم ایران زمین، بر خود لازم میدانم قدردانی ویژه ای داشته باشم از زحمات و فداکاریهای مثال زدنی مدافعان سلامت در سراسر کشور که از آغاز شیوع بیماری کرونا، خالصانه و خستگی ناپذیر از هیچ کوششی در حفظ جان هم میهنان خود کوتاهی نکرده اند.
در پایان ضمن آرزوی تندرستی برای همه ی هموطنان، از خداوند متعال؛ پیروزی، سربلندی و عزّتی جاودانه برای کشور عزیزمان مسئلت دارم.


جهانگیر پورهنگ
مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.0.9.0
    V6.0.9.0