تماس با ما
جمعه, 7 ارديبهشت 1403
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۶/۲۴ 
    /  2
مدیرعامل شركت نفت و گاز اروندان پیگیر وضعیت جسمی كاركنان مصدوم شده در حادثه رانندگی
مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت نفت و گاز اروندان با برقراری تماس تلفنی پیگیر وضعیت جسمی کارکنان مصدوم شده در حادثه رانندگی شد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت وگاز اروندان، اتوبوس حامل کارکنان این شرکت روز شنبه دچار سانحه رانندگی شد و متأسفانه در این حادثه سه نفر از کارکنان جوان این شرکت فوت و ١۶ نفر نیز مصدوم شدند.

 

مدیرعامل به همراه دیگر مدیران  شرکت از همان ساعات اولیه بروز سانحه پیگیری های لازم را برای درمان پرسنل مصدوم و امور مربوط به تحویل پیکر همکاران فوت شده را نیز انجام دادند.

امروز نیز مهندس جهانگیر پورهنگ مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان با برقراری تماس تلفنی پیگیر وضعیت جسمی برخی از کارکنان مصدوم شده در حادثه رانندگی شد.

مدیریت های روابط عمومی و منابع انسانی با تمامی مصدومان حادثه ارتباط مستمر دارند تا کارهای بیمارستانی و اداری آنها به صورت مطلوب انجام شود.
 و  همچنین تلاش شده است برای خانواده متوفیان بر اساس شرایط موجود تمام امکانات مورد نیاز را فراهم کرده و در مراسم خاکسپاری نیز نماینده ای از این شرکت حضور دارد.

گفتنی است، وزیر محترم نفت نیز روز گذشته ضمن صدور پیام تسلیت دستورات لازم را برای رسیدگی به سلامتی مصدومان و همچنین خانواده متوفیان در راستای کاهش تالمات آنها صادر کرد‌.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.0.9.0
    V6.0.9.0