تماس با ما
چهارشنبه, 20 خرداد 1405
عنوان گروه خبري / ورزشی .
  • تاريخ :
     ۱۴۰۴/۰۶/۲۶ 
  • تعداد بازدید : 143
فرزند یك اروندانی به اردوی تیم ملی دو و میدانی نونهالان دعوت شد/ كسب دو مدال طلا توسط محمد عیسی‌زاده
محمد عیسی‌زاده فرزند یکی از کارکنان شرکت نفت و گاز اروندان ضمن درخشش در‌ مسابقات دو و میدانی نونهالان کشور و کسب دو مدال طلا به اردوی تیم ملی دعوت شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، محمد عیسی‌زاده فرزند حسین عیسی‌زاده از کارکنان شرکت نفت و گاز اروندان با درخشش در مسابقات دو و میدانی قهرمانی نونهالان کشور جواز حضور در اردوی تیم ملی را کسب کرد.

این مسابقات با حضور مسئولان فدراسیون و در شهرکرد برگزار شد و در انتها عیسی‌زاده در دو ماده‌ی دوی ۱۰۰ متر و ۴۰۰ متر موفق به کسب مدال طلا شد.

در پی درخشش ورزشکار اروندانی در مسابقات، احسان حدادی رئیس فدارسیون دو و میدانی از محمد عیسی‌زاده برای حضور در اردوی تیم ملی نونهالان دعوت به عمل آورد.

اردوی مذکور برای آماده‌سازی ورزشکاران به منظور حضور در مسابقات آسیایی بحرین برگزار خواهد شد.

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.0.9.0
    V6.0.9.0