به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، محمد عیسیزاده فرزند حسین عیسیزاده از کارکنان شرکت نفت و گاز اروندان با درخشش در مسابقات دو و میدانی قهرمانی نونهالان کشور جواز حضور در اردوی تیم ملی را کسب کرد.
این مسابقات با حضور مسئولان فدراسیون و در شهرکرد برگزار شد و در انتها عیسیزاده در دو مادهی دوی ۱۰۰ متر و ۴۰۰ متر موفق به کسب مدال طلا شد.
در پی درخشش ورزشکار اروندانی در مسابقات، احسان حدادی رئیس فدارسیون دو و میدانی از محمد عیسیزاده برای حضور در اردوی تیم ملی نونهالان دعوت به عمل آورد.
اردوی مذکور برای آمادهسازی ورزشکاران به منظور حضور در مسابقات آسیایی بحرین برگزار خواهد شد.

