تماس با ما
شنبه, 6 مرداد 1403
معرفی شرکت

معرفی شركت نفت و گاز اروندان 

ساختار سازماني شركت نفت و گاز اروندان در تاريخ ۸۳/۱۰/۲۸ از سوی واحد مهندسي ساختار و بهره وری شركت ملي نفت ايران ابلاغ گرديد. اين ساختار در ابتدا مشتمل بر ۴۵۸ سمت بوده است كه عمدتا دارای شرايط ليسانس و فوق ليسانس و تعدادي ديپلم و فوق ديپلم و بعضاً دكترا بوده و برای سازمان ستاد و ميادين نفتي دارخوين، آزادگان، جفیر و یادآوران  تصويب گرديد و هم اکنون تعداد این سمتها 687 سمت می باشد، به تدريج با فعال شدن ساير ميادين ساختارمربوطه تنظيم خواهد گردید. قابل ذكر است كه براي هر منطقه سازمان جداگانه اي تدوين شده و هر منطقه نیز داراي يك مدير مي باشد. 

 

چشم انداز

تبدیل شدن به بزرگترین شرکت نفتی دانش بنیان در خاورمیانه با استفاده از ظرفیت های صنعتی و علمی بخش خصوصی با هدف تامین بیش ترین ارزش افزوده در زنجیره کشف، استحصال، فراورش و انتقال نفت خام و ایحاد حداکثر منافع اقتصادی برای کشور از میادین مشترک و همچنین ارائه بالاترین سطح از خدمات مربوط به مسئولیتهای اجتماعی مرتبط با آسایش، رفاه و ملاحظات زیست محیطی در گستره عملیاتی شرکت در حوزه غرب کارون.

 

مأموريت

مأموریت اصلی شرکت نفت و گاز اروندان ارتقای جایگاه اقتصاد نفت در جهت رفاه وآسایش مردم منطقه و کشور از طریق تامین و تولید صیانتی و خلق حداکثر ارزش و منافع اقتصادی از منابع هیدرو کربوری موجود در میادین مشترک و مستقل واقع در غرب کارون و با استفاده از بهره گیری حداکثری از ظرفیتهای علمی و صنعتی بخش خصوصی مطابق با سیاستهای اصل 44  می باشد. 

 

اهداف كلان

 ۱. توليد روزانه يك ميليون بشكه نفت در سال ۱۴۰۴ هجري شمسي
 ۲. توليد و بهره برداري با شاخص ۹۹% استمرار توليد
 ۳.افزايش و توليد نفت به صورت پايدار و توسعه شركت با بهره گيري از امكانات بخش خصوصي در زمينه طراحي ، نظارت ساخت تجهيزات و احداث تأسيسات
 ۴. حركت به سمت عدم تمركز و بهينه سازي هزينه توليد
 ۵. حداكثر استفاده از امكانات و نيروي متخصص بخش خصوصي
 ۶. بهره برداري سريع تر از مخازن مشترك و ميادين كوچك
 ۷. رسيدن به شرايط ايمن و بدون حادثه و پيشگيري از آتش سوزي ، تلفات جاني و هر گونه خسارت
 ۸. بهبود منابع انساني متخصص 

 

استراتژي

۱. استفاده از فناوري ملي و ساخت داخلي
۲. نگاه به شركت به عنوان يك صنعت و بنگاه اقتصادي
۳. مديريت و صيانت مستمر مخزن ، كنترل و حفظ فشار مخزن ۴. گسترش پژوهش هاي كاربردي 
۴. آموزش مستمر و حفظ كرامت انساني كاركنان
۵. توجه به چشم انداز توليد جهاني نفت ، قدرت خريداران ، توليد كنندگان ، رقبا ، كالاي جايگزين و سهامداران 

 


پیوندهای مرتبط

6.0.9.0
گروه دورانV6.0.9.0