تماس با ما
جمعه, 10 فروردين 1403
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ 
پیام تبریك مدیرعامل شركت نفت و گاز اروندان به مناسبت سالروز ملی شدن صنعت نفت
مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت نفت و گاز اروندان با صدور پیامی فرا رسیدن سالروز غرور آفرین ملی شدن صنعت نفت ایران را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی، در پیام مهندس جهانگیر پورهنگ آمده است که:

«بسمه تعالی»

عزت ملی و تلاش و دفع سلطه بیگانگان همواره مایه فخر ملی ما بوده است.

در سال‌های اخیر با وجود فشارهای ناشی از تحریم های ناجوانمردانه و نیز با وجود ویروس منحوس کرونا که کام همگان را تلخ کرده است، مفتخریم که مردان غیور و سخت کوش صنعت نفت همچنان پای کار و در حال تلاش هستند تا چرخ های صنعت نفت این کشور بدون وقفه چرخیده و به بهترین شکل به فعالیت خود ادامه دهد.

همانطور که در دوران دفاع مقدس نیز مردمانی از جنس غرور و غیرت در راه دفاع از ارزش های ملی جان ارزشمند خود را  تقدیم میهن اسلامی کردند.

اکنون نیز مردان و زنانی از جنس صنعت با از خودگذشتگی و ایثار در شرایط سخت تحریمی در راستای سرافرازی میهن اسلامی می‌کوشند.

 تولید و بهره برداری از میادین غرب کارون به خصوص میادین مشترک  دستاوردی بزرگ برای شرکت ملی نفت در سال‌های اخیر می باشد.

علاوه بر اشتغالزایی مناسب، توجه و حمایت به تولید و شرکت‌های داخلی، توجه به مسئولیت‌های اجتماعی نیز در این گستره پهناور عملیاتی در کنار تولید پایدار مورد توجه ویژه بوده و خواهد بود.

اکنون که روز ملی شدن صنعت نفت است، بر خود واجب می‌دانم ضمن پاسداشت و تبریک چنین روز پرافتخاری به تمام کارکنان تلاشگر صنعت نفت بویژه همکارانم در شرکت نفت و گاز اروندان، از همه کسانی که در این سرزمین پهناور و در چنین روزهای پرالتهابی همواره مدافع جان مردم و آنهایی که مدافع ارزش ملی هستند، صمیمانه و مخلصانه قدردانی کنم.

جهانگیر پورهنگ
مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.0.9.0
    V6.0.9.0