تماس با ما
جمعه, 31 فروردين 1403
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ 
مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان:
خدمات بانوان شاغل در شركت نقش مهمی در تحقق اهداف و برنامه های سازمان دارد
مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت نفت و گاز اروندان گفت: خدمات و عملکرد بانوان شاغل در این شرکت، نقش مهمی در تحقق اهداف و برنامه های سازمان دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، مهندس جهانگیر پورهنگ روز شنبه (18 بهمن 99) در نشست هم‌اندیشی با بانوان شاغل در این شرکت که به مناسبت میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن ‏برگزار شد، ضمن تبریک این مناسبت و ایام الله دهه فجر، افزود: با توجه به توسعه فعالیت های شرکت در راستای بهره برداری و افزایش تولید از میادین تحت سرپرستی، به طور یقین بانوان همکار نقش تاثیرگذاری در بخش های ستادی و انجام وظایف محوله با در نظر گرفتن حجم و فرآیند کارها در سمت های کارشناسی و مدیریتی خواهند داشت.

وی به نقش مهم بانوان در تحکیم کانون خانواده به عنوان مادر و همسر اشاره و اظهار کرد: بانوان شاغل در کنار نقش محوری در خانواده، در ایفای وظایف و مسئولیت ها محوله در راستای اهداف و برنامه های سازمان نیز تلاش می کنند که مساعی و همت ارزشمند آنان جای تقدیر و قدردانی دارد.

در این نشست مشاور مدیرعامل در امور بانوان شرکت نیز با تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و بزرگداشت مقام مادر و با تشکر از حضور مهندس پورهنگ و شماری از مدیران در این نشست که با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در ارتباط با پیشگیری از بیماری کووید 19 تشکیل شد، گزارشی از عملکرد امور زنان و خانواده شرکت ارایه داد.

خانم انیس بخشی با اشاره به تلاش های در خور تحسین بانوان همکار در پیشبرد اهداف سازمانی، توجه به امر آموزش تخصصی بانوان با هدف افزایش توانمندی،  سطح کارآمدی و ارتقای شغلی آنان را یادآور شد.
وی به لزوم توجه این همکاران به حوزه سلامت فردی اشاره کرد و گفت: در این زمینه برنامه ریزی برای تشکیل کارگاه آموزشی خود مراقبتی با حضور یکی از متخصصان مدیریت بهداشت و درمان صورت پذیرفته که روز یکشنبه (19 بهمن ماه) برگزار می شود.

در ادامه آقای سعید ابراهیمی سرپرست منابع انسانی شرکت با اشاره به توجه ویژه شرکت به سمت های سازمانی در حوزه بانوان و اقداماتی که در حوزه منابع انسانی  صورت گرفته است، درباره به کارگیری مستمر موارد مربوط به درخواست‌ های کارمندان اناث در خصوص برخی از بندهای قوانین و مقررات به کارمندان زن توضیح داد.
 
همچنین خانم سارا موذن رئیس حسابرسی داخلی شرکت نیز گفت: سوابق کاری و تحصیلی بانوان شاغل در شرکت نفت و گاز اروندان نشان دهنده تجربه و سطح علمی بالای همکاران است و استفاده از این ظرفیت‌ ها در سمت های مدیریتی و حوزه های سرپرستی مورد انتظار آنان می باشد.

در ادامه این نشست با اهدا شاخه های گل از خدمات و تلاش های ارزشمند بانوان همکار در این شرکت تقدیر به عمل آمد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.0.9.0
    V6.0.9.0