تماس با ما
سه‌شنبه, 28 فروردين 1403
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ 
    /  2
به مناسبت روز پرستار توسط مدیر عامل نفت و گاز اروندان انجام شد
دیدار با كادر درمان بیمارستان امام خمینی (ره) صنعت نفت آبادان به مناسبت گرامیداشت روز پرستار
مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت نفت و گاز اروندان به همراه تنی چند از مدیران ارشد این شرکت و رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان، از چهار بخش بیمارستان امام خمینی(ره) صنعت نفت آبادان بازدید و از کادر درمان این بیمارستان به ویژه پرستاران تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، مهندس جهانگیر پورهنگ ضمن  تبریک سالروز ولادت حضرت زینب(س) و مقدس دانستن حرفه پرستاری ، گفت: ارزش کار جهادی و فداکاری های کادر درمان به ویژه پرستاران در کلام نمی گنجد چراکه این کار علاوه بر الزام دارا بودن تخصص و دانش روزآمد، مستلزم عشق به مردم و احساس مسئولیت نسبت به بهداشت و سلامت جامعه است.
وی افزود: دریکسال گذشته، فراگیری کووید 19 میدان آزمون این عزم و تعهد بود و همه شاهد بودیم که عزیزان ما در کادر درمان چه حماسه ی بزرگی را خلق کرده و با از خود گذشتی، در راستای مدیریت درمانی این پدیده ی شوم دست در دست هم نهاده و خوشبختانه به نتایج خوبی نیز دست یافتند.
مهندس پورهنگ،  تلاشهای کادر درمان صنعت نفت به ویژه بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان را نیز ارج نهاد و اظهار داشت: صنعت نفت به عنوان پیشران اقتصادی کشور نیز به تبع ماهیت عملیاتی خود و لزوم حضور منابع انسانی در عرصه ی تولید، در معرض این خطر بود اما با درخشش بی نظیر کادر درمان صنعت نفت، راههای انتقال این بیماری در جامعه به حداقل رسید و هیچ خللی در فرایند تولید ایجاد نشد؛ البته رعایت پروتکل های بهداشتی توسط کارکنان شرکت نیز قابل تقدیر است.
دکتر بحرینی، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان ضمن ارج نهادن به تلاشها و مجاهدت های کادر درمان نفت از مهندس پورهنگ مدیر عامل شرکت نفت و گاز اروندان به خاطر اهتمام ویژه نسبت به حوزه ی بهداشت و سلامت و حضور در جمع کادر درمان تقدیر و تشکر کرد.

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.0.9.0
    V6.0.9.0