تماس با ما
شنبه, 1 ارديبهشت 1403
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ 
انجام موفقیت آمیز تعمیرات اساسی كمپرسورهای تزریق گاز منطقه دارخوین توسط مهندسین شركت نفت و گاز اروندان


به گزارش روابط عمومی، سرپرست مدیریت هماهنگی عملیات تولید شرکت نفت و گاز اروندان خبر از تعمیرات اساسی سه کمپرسور تزریق گاز ردیف سوم تاسیسات نفتی منطقه دارخوین را داد.

مهندس شهرام اردیان با اشاره به بهره گیری از تجربیات كارشناسان شركت نفت و گاز اروندان در زمینه نگهداری و تعمیرات، در این خصوص بیان داشت: این کمپرسورهای تزریق گاز 15 مگاواتی، ظرفیت 100 میلیون فوت مکعب تزریق گاز در روز با فشار 520 بار را دارند که با استفاده از دانش فنی مهندسین این شرکت با موفقیت تعمیرات اساسی ده ساله روی آنها صورت گرفت و در مدار تولید قرار گرفتند.

وی با بیان جزییات فعالیت های صورت گرفته طی 80 روز، اظهار کرد: جهت انجام این تعمیرات اساسی به همت کارکنان تعمیرات چندین قطعه مورد نیاز ساخت داخل شده، و در مجموع 4000 نفر-ساعت فعالیت مهندسی و عملیاتی توسط پرسنل این مجموعه در کارگاه تعمیرات منطقه نفتی دارخوین انجام گرفته.

ایشان افزود: پیش از این تعمیرات اساسی این كمپرسورها زیر نظر كارشناسان و تكنسین های خارجی صورت می گرفت که با این تلاشهای صورت گرفته علاوه بر کاهش هزینه ها از خروج 700 هزار یورو ارز از کشور جلوگیری به عمل آمد.
 

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.0.9.0
    V6.0.9.0