تماس با ما
جمعه, 10 فروردين 1403
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ 
پیام مدیرعامل شركت نفت و گاز اروندان به مناسبت دهه مبارك فجر و چهل و یكمین سالگرد پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی

جهانگیر پورهنگ مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت نفت و گاز اروندان با صدور پیامی، فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی؛ در این پیام آمده است:

                                                                        بسمه تعالی
دهه ی فجر، در حقیقت مقطع رهایی ملت ایران و آن بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا کرده است.
                                                                         «مقام معظم رهبری»


« دهه فجر» تبلور پایمردی و اراده ی ملتی بزرگ و برخوردار از فرهنگ و تمدنی به دیرینگی تاریخ است که با رهبری بنیانگذاری فرزانه و بدون وابستگی به قدرتهای بیگانه توانست در 22 بهمن 1357 معادلات سیاسی استکبار جهانی را بر هم ریزد و با ظهور انقلابی بزرگ، استقلال، اقتدار و امنیت را برای ملت شریف و شجاع ایران اسلامی به ارمغان آورد.

ملت بزرگ ایران با پشت سر نهادن سال‌های پر فراز و نشیب توأم با مقاومت، عزت و اتحاد، چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با وجود توطئه‌ها و دشمنی‌های بی شمار، سرفرازانه به نظاره نشسته است و در اوج اقتدار، شکرگزار عزت و قدرتی است که به برکت این انقلاب شکوهمند و به پشتوانه ی باورهای ریشه دار ملی و مذهبی هر روز قدرتمندتر و امیدوارتر از گذشته، به راه خود ادامه می‌دهد.

دراثنای رویدادهای مهمی که در سال جاری گذشت به جرأت میتوان گفت شهادت سردار سرفراز اسلام، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یوم الله دیگری در دفتر حماسه های این مرز و بوم به ثبت رساند که هر چند شهادت ایشان ضایعه ای تلخ برای کشور و ملت ایران بود اما نشان از شکست و اضمحلال استکبار جهانی در برابر جبهه ی مقاومت است .

اینجانب ضمن تجلیل از یاد و خاطره ی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و همه ی فجر آفرینان همیشه جاوید و گرامیداشت  چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.
   جهانگیر پورهنگ

 


     

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.0.9.0
    V6.0.9.0