تماس با ما
چهارشنبه, 12 ارديبهشت 1403
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ 
همزمان با ماه مبارک رمضان صورت پذیرفت؛
برگزاری محفل انس با قرآن كریم شركت نفت و گاز اروندان در شهر دارخوین

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، یکشنبه (19 فروردین 1403)، در ادامه مجموعه مراسمات و اقدامات فرهنگی و قرآنی شرکت نفت و گاز اروندان ویژه ایام ماه مبارک رمضان، محفل انس با قرآن کریم ویژه کارکنان و عموم مردم در حسینیه اهل البیت (ع) شهر دارخوین برگزار شد.

این محفل باشکوه قرآنی با سخنرانی امام جمعه شادگان، قرائت های قاریان برجسته کشوری واجرای گروه تواشیح و مدح سرای مداحان همراه بود.

در این مراسم معنوی که با استقبال پر شور مردم مومن و روزه دار شهر دارخوین و حضور مسئولین محلی برگزار گردید، حجت‌الاسلام عبدالرحمن منصوری امام جمعه شادگان طی سخنانی ضمن تشکر از مهندس عذاری اهوازی مدیرعامل، رییس روابط عمومی و دارالقرآن کریم شرکت نفت و گاز اروندان به عنوان شرکتی کوشا در اشاعه فرهنگ قرآنی و متعهد به مسئولیت های اجتماعی خود، اظهار داشت: از الطاف ماه مبارک رمضان بهار قرآن، فرصت ویژه ذکر و انس با این کلام وحی است، و بهره‌گيری از آيات نورانی قرآن كريم در کنار عترت بی شک موجب سعادت دنيوی و اخروی و تنها راه نیل به تعالی و نجات انسان هاست.

وی در ادامه ترویج بیش از پیش فرهنگ قرآن و عترت را یک مسئولیت همگانی دانسته، و به ادامه این چنین برنامه هاس با کیفیت قرآنی و فرهنگی در شهرستان های حوزه تاسیساتی این شرکت تاکید کرد.

شایان ذکر است پیش از این ، شرکت نفت و گاز اروندان با هدف بهره مندی از این ایام در جهت عمل به مسئولیت های اجتماعی خود در حوزه توسعه و تعمیق فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی مراسمات و برنامه های متنوعی بسیاری همچون؛ محفل انس با قرآن در شهرستانهای سوسنگرد و هویزه و همچنین رزمایش کمک های مومنانه در مناطق محروم غرب کارون برگزار نموده، که انجام این امور به همت روابط عمومی، دارالقرآن کریم، خدمات و پشتیبانی مناطق عملیاتی و پایگاه مقاومت بسیج و حراست به سرانجام رسیده است.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.0.9.0
    V6.0.9.0