تماس با ما
دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ 
عضو کمیسیون انرژی مجلس:
وزارت نفت برترین دستگاه در استفاده از توان دانش‌بنیان‌ها طی سال ۱۴۰۲ بود
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت نفت قراردادهای خوبی در داخل و دانش‌بنیان‌ها و هم در بخش خارجی و کشورهای همسایه امضا کرده است، گفت: وزارت نفت برترین وزارتخانه‌ در استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان در سال ۱۴۰۲ بود.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان به نقل از شانا، هادی بیگی‌نژاد به موفقیت‌های وزارت نفت در سال ۱۴۰۲ به‌ویژه استفاده از توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان اشاره و اظهار کرد: وزارت نفت در این مدت قراردادهای خوبی در بخش داخلی و دانش‌بنیان‌ها و هم در بخش خارجی و کشورهای همسایه امضا کرده است که در آینده چشم‌انداز خوبی را برای صنعت نفت و گاز کشور رقم خواهد زد.

وی افزود: در این مدت شاهد صدور دانش فنی و خدمات مهندسی در بخش نفت به برخی کشورها بودیم. دولت با این رویکرد نه‌تنها درآمدزایی ارزی خود را بهبود بخشید، بلکه در حقیقت علم و دانش فنی را نیز در این کشورها توسعه داد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه وزارت نفت، دانش‌بنیان‌ها را تنها نگذاشته و از این شرکت‌ها حمایت خوبی داشته است، تصریح کرد: این حمایت تا جایی پیش رفت که وزارت نفت در سال ۱۴۰۲ رتبه نخست حمایت از نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان را میان دیگر وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها کسب کرد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.0.9.0
    V6.0.9.0