تماس با ما
دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ 
پیام تبریك مدیرعامل شركت نفت و گاز اروندان به مناسبت فرارسیدن نوروز 1403
مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان با صدور پیامی فرا رسیدن نوروز باستانی 1403 و سالروز غرور آفرین ملی شدن صنعت نفت ایران را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، در پیام تبریک مهندس عبدالله عذاری اهوازی به مناسبت آغاز سال نو آمده است:

 

بسمه تعالی


عید نوروز یک نماد است؛ نماد نوآوری و طراوت و جوانی و نشاط، همچنین نماد مهربانی و محبت به یکدیگر. رهبر معظم انقلاب


نوروز ترنمی از عشق و زیبایی، تجلی گر حالی نو و بیدار کننده دلهای خداجوست، و چه نویدی این سرآغاز در دل دارد، که طراوت بهار به حلاوت رمضان عجین گردیده، بی شک توام شدن دو بهار طبیعت، نوروز باستانی و بهار قرآن، ماه مبارک رمضان مژده از حلول روزگارانی نو با رایحه خوش معنویت و نشاط را می دهد.

خداوند سبحان را شکر گزاریم در سالی که گذشت به لطف عنایتش و در سایه ی تلاش و همّت جهادی همکاران عزیزمان در شرکت نفت و گاز اروندان توانستیم، بطور کامل اهداف و برنامه های نگهداشت و افزایش تولید را محقق سازیم.

همچنین در این روز،  29 اسفند ماه، سالروز ملی شدن صنعت نفت، این حماسه به یاد ماندنی در کوتاه کردن دست بیگانگان و استکبار جهانی از کشور را گرامی می داریم.

افزون بر يكصد سال از آغاز به كار صنعت نفت در ايران می گذرد؛ در اين دهه های متمادی، كه نفت به عنوان مهمترين مزيت اقتصادی ايران، گردش چرخ های اقتصاد كشور را عهده دار بوده است، كمتر فراز و نشيبی از تحولات سياسی، اقتصادی، اجتماعی و حتی فرهنگی ايران را می توان يافت كه به وضوح و يا در بطن دلايل خود، ارتباطی با نفت و مواهب آن نداشته باشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز غرورآفرین ملی شدن صنعت نفت، از خدمات و تلاشهای بی‌شائبه همه همکاران ارجمند و خانواده‌های گرامی شرکت نفت و گاز اروندان به عنوان پشتوانه‌های صنعت نفت صمیمانه تشکر نموده، و حلول سال نو و بهار پر طراوت ۱۴۰۳ خورشیدی را تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و از خداوند بزرگ و قادر متعال سالی سرشار از موفقیت و برکت همراه با شادابی و سلامتی برای همگان مسئلت می‌نمایم.

 

عبدالله عذاری اهوازی

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.0.9.0
    V6.0.9.0