تماس با ما
جمعه, 7 ارديبهشت 1403
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ 
آیین تودیع و معارفه سرپرست تداركات و امور كالا شركت نفت و گاز اروندان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شركت نفت و گاز اروندان آیین تودیع مهندس زهیری سرپرست پیشین و معارفه مهندس غفور قنبری سرپرست تداركات و امور كالای شركت نفت وگاز اروندان با حضور مهندس منصور نژاد مشاور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و جمعی از مدیران و سرپرستان این شرکت در منطقه عملیاتی دارخوین برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم مهندس منصور نژاد ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت جانسوز حضرت فاطمه زهرا(س) از تلاش های صادقانه و متعهدانه مهندس زهیری در دوران تصدی این سمت قدردانی كرد.
ایشان همچنین با تاكید بر اهمیت جایگاه تداركات و امور كالا در سازمان، این امور را همانند خون در شریان های شركت توصیف كرده كه پایداری تولید و پیشرفت سازمانی به آن وابسته است.
منصور نژاد در ادامه غفور قنبری را مدیری با توان بالای مدیریتی و سابقه روشن در بخش های مختلف نفت از قبیل خدمات، امور مالی و تداركات و اموركالا معرفی و آرزو كرد بتوان از این ظرفیت ها به نحو احسن در راستای پیشبرد اهداف سازمانی نفت و گاز اروندان استفاده نمود.

در ادامه مراسم مهندس زهیری ضمن ابراز خرسندی از حضور مهندس قنبری در مجموعه نفت و گاز اروندان با اشاره به برخی مشكلات منحصر به فرد و رفع آن ها در دوران تصدی این سمت به ارائه گزارشی از عملکرد این واحد پرداخت.
در پایان این جلسه مهندس غفور قنبری ضمن تقدیر از حسن اعتماد مدیرعامل محترم اظهار امیدواری كرد بر اساس ضوابط و دستور العمل های اجرایی و با کمک و همیاری همه همکاران در راستای نیل به تعالی روزافزون، اهداف سازمانی را پیگیری و اجرا نماییم.

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.0.9.0
    V6.0.9.0