تماس با ما
جمعه, 7 ارديبهشت 1403
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ 
    /  2
حواله آهن آلات اهدایی نفت برای بازسازی مناطق سیل‎ زده خوزستان واگذار شد

آیین تحویل اسناد واگذاری ۳۳۳۳ حواله آهن آلات مورد نیاز برای بازسازی مناطق سیل زده اهواز، کارون، باوی، حمیدیه، دشت آزادگان، شادگان و هویزه اهدایی از سوی شرکت ملی نفت ایران به فرمانداران این مناطق، امروز (شنبه، ۲۱ دی) در اهواز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، آیین تحویل اسناد واگذاری سه هزار و ۳۳۳ حواله آهن آلات مورد نیاز برای بازسازی مناطق سیل زده اهواز، کارون، باوی، حمیدیه، دشت آزادگان، شادگان و هویزه اهدایی از سوی شرکت ملی نفت ایران به فرمانداران این مناطق برگزار شد.

این آیین با حضور فرمانداران مناطق آسیب دیده از سیل بهار ۹۸ برگزار و طی آن حواله آهن آلات اهدایی شرکت نفت برای بازسازی مناطق سیل‎زده استان خوزستان واگذار شد.

بنابر این گزارش، مهندس پورهنگ مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت نفت و گاز اروندان با اشاره به درس آموزی از واقعه سیل بهار امسال اظهار کرد: وقتی بحرانی این چنینی با وسعت بالا به یکباره رخ می دهد، طبیعتا مشکلاتی هم به دنبال آن داریم.

وی افزود: بحران اسمش بحران است و مشکلاتی به دنبال دارد ولی در سیلاب بهار امسال با همه مشکلاتی که دستگاه های درگیر با سیلاب داشتند، بنا به گواه همگان خوب مدیریت شد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان تصریح کرد: در آن سیلاب بحمدلله تلفات انسانی نداشتیم و ضرر و زیان مادی را نیز به حداقل رساندیم. 

پورهنگ عنوان کرد: این کاهش آسیب ها به عنوان یک درس آموزی و هماهنگی بین بخشی خوب باید از سوی مسئولان مربوطه  مستندسازی و همچنین به عنوان الگو و سرمشق استفاده شود چراکه اگر این همکاری ها نبود خسارت های بیشتری را متحمل می شدیم. 

وی در پایان با دعای خیر برای کشور و عدم مواجهه با بحران های این چنینی بیان کرد: بحران زلزله، سیل و دیگر موارد مشابه را همه کشورها دارند ولی باید ضمن داشتن آمادگی لازم از این همکاری و هماهنگی های بین بخشی درس بگیریم 
در این مراسم همچنین بابک دارابی مدیر نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفتخیز نیز با اشاره به اینکه کمک رسانی و بهبود فضاهای عمرانی در این مناطق برای شرکت ملی نفت همواره رویکردی مهم بوده اظهار کرد: تاکنون ۷۹۴ پروژه با اعتبار یک‌ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از سوی شرکت ملی نفت ایران به دستور وزیر نفت اجرایی شده که از این میان ۲۸۷ پروژه با اعتبار ۵۵۳ میلیارد تومان تکمیل و در دست بهره برداری است؛ همچنین ۵۰۷ پروژه با اعتبار ۹۶۱ میلیارد تومان در دست اقدام و اجرا هستند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.0.9.0
    V6.0.9.0