تماس با ما
چهارشنبه, 5 ارديبهشت 1403
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۵/۲۳ 
در نشست مدیریتی تحویل و تحول میادین غرب کارون عنوان شد؛
مهندس علیخانی: پیشرفت های تحویل و تحول از نظر فنی و عملیاتی قابل تقدیر است

نشست پیگیری تحویل و تحول میادین آزادگان جنوبی و یاران جنوبی از شرکت مهندسی و توسعه نفت(متن) به شرکت نفت و گاز اروندان با حضور معاون مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران در امور تولید، چهارشنبه ۲۳ مرداد در اهواز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان؛ مهندس فرخ علیخانی ضمن تبریک دهه ی ولایت و امامت، پیشرفت های صورت گرفته در این تحویل و تحول از دیدگاه فنی و عملیاتی را قابل تقدیر ارزیابی کرد و گفت: این رویداد، از نتایج مثبت مصوبات نشست پیگیری طرح ها می باشد که با دستور مقام عالی وزارت و مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران مقرر شد راهبری تولید از میدان های توسعه یافته غرب کارون از شرکت مهندسی و توسعه نفت به شرکت نفت و گاز اروندان تحویل و واگذار گردد.

وی افزود: بازدید میدانی و گردآوری اطلاعات فنی، حراست و راهبری این دو میدان موضوعات اصلی این تحویل و تحول به شمار می آیند که خوشبختانه به نتایج خوبی در این راستا دست یافته ایم و امید می رود که در آینده ی نزدیک، هدف نهایی محقق گردد‌.

مهندس جهانگیر پورهنگ، مدیر عامل شرکت نفت و گاز اروندان نیز راهبری این میدان مهم و راهبردی را مسئولیتی بزرگ دانست و اذعان داشت: با توجه به همکاری خوب شرکت متن در ارائه مستندات و اطلاعات مورد نیاز و تکیه بر توان نیروی انسانی کارآمد سازمان، این شرکت آماده بر عهده گیری مسئولیت های بزرگ و ایفای نقش کلیدی خود در صنعت نفت می باشد.

مدیر عامل شرکت مهندسی و توسعه نفت نیز از تداوم همکاری های فنی، تخصصی و عملیاتی این شرکت تا زمان اتمام فرایند تحویل و تحول این دو میدان با شرکت نفت و گاز اروندان خبر داد و آینده ی میادین غرب کارون را از نظر تولید و نگهداشت آن درخشان ارزیابی کرد.

در ادامه ی این نشست، ابعاد فنی و عملیاتی تحویل و تحول میادین آزادگان جنوبی و یاران جنوبی مورد ارزیابی و تبادل نظر قرار گرفت.

امتیاز :  ۳.۶۷ |  مجموع :  ۳

برچسب ها

    6.0.9.0
    V6.0.9.0