تماس با ما
جمعه, 10 فروردين 1403
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ 
    /  2
مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان
اهتمام شركت اروندان به حركت هدفمند در مسیر تحقق اهداف كلیدی نفت در غرب كارون
مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان گفت: این مجموعه به حرکت در مسیر تحقق اهداف مهم نفت در غرب کارون اهتمام دارد که لازم است در این مسیر به مواردی مانند ساختار شرکت، منابع انسانی و ایمنی و محیط زیست توجه بیشتری شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، مهندس جهانگیر پورهنگ در آیین تودیع و معارفه مدیران عامل پیشین و جدید شرکت های ملی مناطق نفتخیز جنوب، ملی حفاری و اروندان با تشکر از اعتماد مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و وزیر نفت، گفت: وظیفه خود می دانم از همکاران خود در مناطق نفتخیر جنوب که 25 سال با آنها زندگی کرده و از آنها درس های بسیاری آموخته ام، تشكر كنم.

وی افزود: از زحمات آقای كاردر، مدیرعامل پیشین شركت ملی نفت كه در شرایط سختی مدیریت را برعهده داشتند و از آقای عالی پور، مدیرعامل پیشین شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب كه در كنار ایشان تجارب بسیاری كسب كردم نیز سپاسگزارم.

مهندس پورهنگ ادامه داد: از مهمترین مسئولیت هایی که به من واگذار شده و در حکم انتصاب نیز بر آن تاکید شده است، افزایش تولید شركت اروندان به بیش از یک میلیون بشکه در روز است که برای تحقق این موضوع نیاز به یاری مدیرعامل و هیأت مدیره شركت ملی نفت ایران داریم.

وی تصریح كرد: شركت نفت و گاز اروندان برای پیشبرد اهداف خود نیازمند ساختار مناسب است و همكاران ما آمادگی برعهده گرفتن مسئولیت ها را دارند.

مهندس پورهنگ با اشاره به اینکه توجه به محیط زیست و HSE، از مهم ترین دغدغه های ما در شركت نفت و گاز اروندان است، افزود: مردم مناطق نفتخیز از ما انتظاراتی دارند و خوشبختانه در خصوص مسئولیت های اجتماعی با تایید وزیر نفت، اعتبارات خوبی در غرب كارون در نظر گرفته شده و با تخصیص این اعتبارات، فعالیت های محسوسی در چارچوب قانون انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان در پایان با اشاره به اهمیت افزایش انگیزه در كاركنان، گفت: رسیدگی به وضعیت منابع انسانی برای ما اهمیت ویژه ای دارد.
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.0.9.0
    V6.0.9.0