Contact us
Thursday, April 25, 2024
  • Date : Mon Sep 16, 2019
جلسه تكریم و معارفه فرمانده بسیج شهدای رمضان شركت نفت و گاز اروندان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، صبح امروز آئین تکریم و معارفه فرماندهی قدیم و جدید  پایگاه بسیج شهدای رمضان شرکت نفت و گاز اروندان با حضور مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان(وزارت نفت-جنوب)، جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر و جمعی از مدیران و کارکنان این شرکت برگزار شد.
مهندس جهانگیر پورهنگ،مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان در این نشست، اظهار کرد: می‌توان از بسیج به عنوان یکی از مولفه‌های پیروزی در مقابل دشمنان به ویژه در هشت سال دفاع مقدس نام برد.
وی افزود: همواره بسیج را باید به عنوان یک فرهنگ بدانیم و همه مسؤولان و مدیران موظف هستند در هر جایگاه و مسوولیتی در وهله اول عامل به این فرهنگ باشند و سپس آن را منتقل کنند.
مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان گفت:از فرمانده جدید انتظار داریم که با برنامه‌ریزی دقیق و مدون قدم‌هایی را در راستای بسیج سازندگی بردارد، این امر باعث ایجاد ارتباط مناسب با مردم  و ذینفعان نیز خواهد شد.
همچنین سرهنگ ممبینی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان(وزارت نفت-جنوب) در این آئین، اظهار کرد: بسیجی فردی است که برای استحکام نظام و کشور به صورت صادقانه وارد میدان می‌شود و عمل می‌کند.
وی عنوان کرد: خرمشهر از لحاظ عمرانی به دلیل جنگ تحمیلی، سال‌ها عقب افتاده و ما باید در کنار انتقال ظرفیت‌های خدادادی به آیندگان، خدمات عمرانی و پشتیبانی را در دستور کار قرار دهیم.
سروان محمد لویمی جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر در این آئین، اظهار کرد: خوشبختانه اروندان در بحث سیل اخیر، با روحیه جهادی بالا نقش مناسبی را ایفا کرد و خدمات مناسبی ارائه داد.
وی افزود: فعالیت‌های جهادی از اهمیت بالایی برخوردار است، امیدواریم با ورود فرمانده جدید بسیج این شرکت این نوع خدمات نسبت به گذشته گسترش پیدا کند.

در ادامه محمد علی احمدی فرمانده سابق پایگاه بسیج شهدای رمضان شرکت نفت و گاز اروندان ضمن بیان گزیده‌ای از گزارش عملکرد پایگاه برای "رحمان توکلی" به عنوان فرمانده جدید این پایگاه آرزوی توفیق کرد.

همچنین رحمان توکلی فرمانده جدید پایگاه بسیج شهدای رمضان شرکت نفت و گاز اروندان به بیان برنامه ها و چشم انداز خود برای پایگاه پرداخت و از اعتماد مسولین امر در انتصاب خود تقدیر و تشکر کرد.

در پایان با اهدای لوح سپاسی از زحمات و تلاش های "محمد علی احمدی" فرمانده سابق پایگاه بسیج شهدای رمضان شرکت نفت و گاز اروندان تقدیر و تشکر به عمل آمد و حکم مسئولیت "رحمان توکلی" به وی اعطا گردید.

 

 

Average :  3.00 |  Submitted :  2

Tags

    6.0.9.0
    V6.0.9.0